יום ראשון, 19.05.2024 שעה 15:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

איביץ' פסימי: ניסיון אחרון לצרף את דן ביטון

מאמן מכבי ת"א רוצה להתחזק בקשר אך לא הביע אופטימיות: "הפייר פליי מגביל אותנו". גלזר שיחק חולה: "3-4 מהצהובים שקיבלתי לא היו צריכים להישלף"

|
עומר אצילי עם אילון אלמוג ודור מיכה (רדאד ג'בארה)
עומר אצילי עם אילון אלמוג ודור מיכה (רדאד ג'בארה)

עם שלושה ימים לסיום חלון ההעברות בישראל, מכבי תל אביב תבצע ניסיון אחרון לצרף את דן ביטון, קשרה של לודוגורץ הבולגרית, בהשאלה עם אופציה לרכישתו בסיום העונה. הצהובים פסימיים מאוד לגבי אפשרות שהקבוצה תתחזק, זאת כאשר הבולגרים דורשים כ-2 מיליון דולר בעבור העברתו של ביטון.

המאמן ולדימיר איביץ’ מבקש להתחזק בביטון עוד מהעונה שעברה, אך גם הוא נשמע פסימי לגבי הסיכוי של קבוצתו להתחזק: “עד לרגע זה לא התחזקנו כי יש לנו שישה זרים, זה אומר שאנחנו לא יכולים להביא אף שחקן בלי שנשחרר זר. לא נעשה את זה. לגבי הישראלים – הפייר פליי מגביל אותנו. קשה לנו לצרף מישהו שאינו שחקן חופשי. אולי נצליח בימים שנותרו, אני מחפש להתחזק רק בשחקן אחד אבל המצב הוא לא פשוט”. 

בכל הנוגע לגזרת המועמדים לעזוב, ארון שוינפלד עשוי להיות משוחרר לקבוצה ב-MLS עד לסיום חלון ההעברות האמריקאי. ניק בלקמן ומתן חוזז אינם מועניינים בשלל ההצעות שהונחו בפניהם ורוצים להישאר בקבוצה. רוסלן ברסקי היה רוצה לעבור להפועל חיפה, אך איביץ’ אינו מוכן לשחרר אותו והוא אף עשוי לפתוח נגדה ביום שבת הקרוב. הצהובים מבחינתם סגורים מול אלירן עטר ואם הוא יסכם את תנאיו בבית”ר ירושלים, הוא ישוחרר. 

איביץ': ניצחנו אבל זה לא מספיק עבור מכבי

במכבי היו מרוצים מאוד מכך שהגדילו את הפער בפסגה לשמונה נקודות אחרי ה-1:2 אמש (שני) על הפועל רעננה ולפחות מבחינתם, עשו את המוטל עליהם, אחרי מחצית ראשונה נוראית. הקבוצה של איביץ’ פשוט לא הופיעה ל-45 הדקות הראשונות, ואולי גם הבלאגן ביציעים והאווירה המוזרה בבלומפילד, תרמו לכך. אוהדים שהיו בשער 11 טוענים כי התופים נלקחו על ידי המשטרה חרף הודעת המועדון כי יהיה ניתן להכניס אביזרי עידוד ובנוסף מספרים כי סבלו מאלימות.

האוהדים יצאו מהיציע וחלקם חזרו פנימה לאחר מכן, אך סירבו לעודד במחצית הראשונה כאות מחאה על ההתנהגות ממנה הם סובלים מאז הדרבי התל אביבי. כאשר היציעים האחרים ניסו לעודד בעצמם, החל מאבק בין היציעים במה שהזכיר מראות מלפני למעלה מ-15 שנים. עם פתיחת המחצית השנייה, קראו האוהדים בשער 11 אל השחקנים, עודדו אותם וב-45 הדקות האחרונות גם האווירה באצטדיון השתנתה. במכבי ת”א יצטרכו לטפל בנושא הזה שמעכיר את האווירה במשחקים לפני ההתמודדות מול עירוני קריית שמונה ולאחר מכן בדרבי הביתי.  

בצד המקצועי, דור מיכה המשיך להציג יכולת טובה ואמש אפשר היה לראות איך כל המשחק עובר דרך הרגליים שלו. במכבי ת”א שיבחו את דן גלזר שעלה לשחק אחרי שהצליח להשלים אימון אחד בלבד מאז המשחק מול הפועל באר שבע, זאת בשל וירוס שתקף אותו. אל המשחק עצמו הוא עלה אחרי שהתמודד עם חום גבוה. איביץ’ היה מרוצה מהצמד של עומר אצילי, אך יצטרך לתת את הדעת על ההחמצות הרבות של שחקניו משחק שני ברציפות.

אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

גלזר סיכם: “לא הייתי מאה אחוז במשחק. רק ביום ראשון התאמנתי פעם ראשונה, שמח שעברתי את המשחק הזה בשלום, היה לי חשוב לסחוט את עצמי כי ידעתי שבמשחק הבא אני מורחק, עכשיו אני יכול לנוח כמה ימים ולהתאושש. צריך לתת מחמאות לרעננה שבמחצית הראשונה לחצו אותנו גבוה, הם עשו חצי ראשון טוב מאוד. ב-0:0 במחצית הראשונה הגענו למצבים שלנו והיינו יכולים לכבוש, אבל השינוי הגיע בחצי השני כי היינו יותר אגרסיביים, ניצחנו ביותר מאבקים, והגענו להרבה יותר מצבים”. 

שיחת המחצית ששינתה את הגישה: “דיברנו בינינו בהפסקה, ראיתי על העיניים של השחקנים שאנחנו הולכים לנצח את המשחק ולא משנה איך. ההחמצות לא השפיעו עלינו כי ידענו שכל עוד נמשיך להיות אגרסיביים ונזכה בכדורים הראשונים והשניים, והלחץ יימשך, אז נכבוש את השער שלנו. אני שמח מאוד בשביל עומר אצילי ובשביל הקבוצה”. 

הנפילות של מכבי חיפה ובית”ר ביומיים הקודמים: “זה לא עשה לנו כלום כי אנחנו יודעים שאין דבר כזה ‘משחקים קלים’. רעננה נלחמת על החיים שלה ובמחצית הראשונה היה לנו מאוד קשה. אני שמח על הניצחון הזה כי הכי חשוב היה לנצח”. 

דן גלזר ויוג'ין אנסה במאבק אווירי (רדאד ג'בארה)דן גלזר ויוג'ין אנסה במאבק אווירי (רדאד ג'בארה)

תשעה כרטיסים צהובים: “היו לי שלושה משחקים ברציפות עם צהובים, אני צריך להפחית. יש לנו פלייאוף ואני לא רוצה לקבל עוד הרחקה. צריך להמשיך לשחק אגרסיבי אבל להיות זהיר יותר. עברתי על כל הצהובים שלי ואני יכול להגיד שלפחות 3-4 לא היו צריכים להישלף אבל בסדר, זו החלטת שלהם. אני מקווה שהם לפחות מסתכלים אח”כ ומבינים שהם טעו אבל אני מקבל כל החלטה”. 

הפעם האחרונה בה הוא נעדר: “דווקא נגד אום אל פאחם בגביע באמת שיחקנו טוב במחצית הראשונה והובלנו, ואיכשהו המשחק הזה ברח לנו. יש לנו סגל של 24 שחקנים שכל אחד יכול להיות שחקן הרכב ואין כמעט הבדל בין הרכב לספסל או סגל. בטוח שמי שישחק יעשה את המקסימום וייתן את הכל. זה משחק מאוד חשוב נגד הפועל חיפה ונקווה שיהיה בסדר”. 

המצב של חברו הטוב יונתן כהן: “יונתן שחקן מאוד מוכשר, בין המוכשרים בליגה, יכול להיות שהוא עובר תקופה קצת פחות טובה, אנחנו כאן בשביל לעזור לו ולתמוך בו ותמיד נהיה מאחוריו. זה לא סוף העולם אם משחק אחד או שניים פחות הולך, אני בטוח שהוא ייתן לנו את התפוקה שלו עם שערים חשובים ובישולים חשובים, שחקן מאוד חשוב בשבילנו”. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */