שתף קטע נבחר

ניר קלינגר: "ההפסד לא פגע לנו בביטחון"

מאמן הפועל ת"א דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק מחר (ב', 20:15) מול מכבי חיפה: "לפעמים יש פנצ'רים ואנחנו מקבלים את זה". דגני שעשוי לחזור להרכב: "לא כיף לשבת בחוץ"

הפועל תל אביב תתארח מחר (שני, 20:15) אצל מכבי חיפה לקרב בין שתיים מהמפסידות הגדולות של המחזור שעבר. החבורה של בלבול הופתעה על ידי הפועל כפ"ס ואילו הריצה של האדומים נעצרה מול הפועל חיפה. מי שדיבר על ההכנות למשחק הוא המאמן ניר קלינגר.

 

"מצפה לנו משחק מאוד מעניין ומאתגר נגד קבוצה מצוינת", פתח קלינגר. "מקווה לתוצאה טובה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא במצב של היריבה. נצטרך ללחוץ על הנקודות הנכונות. ההפסד להפועל חיפה לא פגע לנו בביטחון. לפעמים יש פנצ'רים ואנחנו מקבלים את זה".

 

הפועל תל אביב מול הפועל באר שבע (צילום: ראובן שוורץ)
ניר קלינגר. מצפה לו אתגר(צילום: ראובן שוורץ)

 

על ההרכב המסתמן: "אני מאמין ששחקנים יכולים לשחק שלושה משחקים בשבוע, אבל ייתכנו שינויים כאלו ואחרים שנוגעים גם לענייני כשירות".

 

אוראל דגני שעשוי לחזור להרכב: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת ולא סתם היא נאבקת בצמרת. קלינגר מכין אותנו כמו שצריך. זה לא כיף לשבת בחוץ ומפריע לראות את החברים בלי שאפשר לעזור. התאמנתי מספר פעמים השבוע ומקווה שארגיש טוב מחר".

 

קשר קבוצת הנערים הרשים את נאפולי

קשר קבוצת נערים ב' של הפועל תל אביב ונבחרת הנערים של ישראל, תאי עבד, סיים בסוף השבוע התרשמות הדדית בנאפולי. עבד, שבחודש הבא יציין את יום הולדתו ה-16 ומחזיק בדרכון ספרדי, זומן רשמית ע"י הקבוצה האיטלקית באמצעות סוכניו ישראל מעוז ומאיר ריפמן. השחקן קיבל את אישור הנבחרת לצאת לאיטליה, ובשל כך נעדר מטורניר החורף. הוא הרשים באימונים ואם יצטרף לנאפולי יעשה זאת בקיץ לאחר סיום העונה. 

 

תאי עבד (צילום: פרטי)
תאי עבד(צילום: פרטי)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ניר קלינגר
צילום: עוז מועלם
מומלצים