שתף קטע נבחר

בלבול: "שועה? לא מטאטאים מתחת לשטיח"

לפני המשחק החשוב מול הפועל ת"א בסמי עופר (שלישי, 20:15), מאמן מכבי חיפה התייחס לשחקן הבעייתי: "הפרשה מאחורינו, מסתכלים קדימה". שועה עשוי להיכלל בסגל

מכבי חיפה, שרוצה להתאושש מההפסד המפתיע להפועל כפר סבא במחזור הקודם, קיימה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (שלישי, 20:15) מול הפועל תל אביב במחזור ה-22 בליגת העל.

 

לטבלת ליגת העל

 

המאמן מרקו בלבול התייחס לאותו הפסד: "ניתחנו לאחר המשחק את הדברים, הייתה שליטה מוחלטת שלנו. ניסינו בכל הכוח ליצור מצבים, לא היינו מדויקים בפס האחרון. אסור היה לנו לספוג, אבל מסתכלים קדימה. גם מול נס ציונה היה מאוד קשה ונתנו רביעייה, נגד כפ"ס פחות הלך לנו. יש לנו את ההתקפה הכי טובה בליגה, אני לא מודאג".

 

מרקו בלבול (צילום: עוז מועלם)
מרקו בלבול(צילום: עוז מועלם)

 

ירדן שועה (צילום: עוז מועלם)
ייכלל בסגל? ירדן שועה(צילום: עוז מועלם)

 

בלבול גם התייחס לירדן שועה שנקנס לאחר עוד השתוללות: "הפרשה מאחורינו ומסתכלים קדימה. יש נורמות וכללים ברורים במועדון ולא ניתן שאף אחד יחרוג מהם. אנחנו לא מטאטאים שום דבר מתחת לשטיח. המשחקים נגד הפועל ת"א הם תמיד חזקים, רוצים לנצח מול האוהדים שלנו בסמי עופר. אנחנו רוצים להעמיק את הסגל ולהגדיל אותו, עובדים על זה קשה, מחפשים עוד שחקן אחד".

 

שועה ששב לאימונים עשוי להיכלל בסגל למשחק מחר למרות שלא התאמן בסוף השבוע האחרון. המגן יונתן לוי חזר לקבוצה מהשאלה מנס ציונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מרקו בלבול
צילום: גיל נחושתן
מומלצים