שתף קטע נבחר

בלבול: "לא הייתה שאננות, אין תירוצים"

מאמן מכבי חיפה היה כמובן מתוסכל מה-1:0 הביתי להפועל כפ"ס ופער 5 הנקודות ממכבי ת"א: "מסתכלים רק על עצמנו". גזל: "המטרה שלנו הייתה לצאת מפה עם נקודות"

מי האמין שמכבי חיפה תאבד נקודות בביתה מול הפועל כפ"ס? או תסיים את הערב בהפסד? אולי רק אוהדי האורחת, שחגגו ניצחון 0:1 מדהים בסמי עופר משער של עומר פדידה בדקה ה-96.

 

לטבלת ליגת העל  

 

"לא הייתה שאננות", הבהיר בסיום מאמן הירוקים, מרקו בלבול. "לא היינו מדויקים במחצית הראשונה, התקשינו להגיע למצבים. אסור לנו לספוג שער כזה".

 

הפועל אום אל פאחם מכבי חיפה (צילום: עוז מועלם)
לזה אף אחד לא ציפה. בלבול(צילום: עוז מועלם)

 

כעת מכבי חיפה רחוקה 5 נקודות מהמוליכה מכבי ת"א. "אני אומר כל הזמן שצריך להסתכל רק על עצמנו", הוסיף בלבול. "צריך לדעת להרוג כאלו משחקים והיה צריך לעשות את ה-0:1 כדי לצמק את הפער ממכבי ת"א. אני גם מאוכזב שלא יצרנו מספיק מצבים. היו לנו מספיק שחקנים התקפיים במגרש כדי לכבוש, אבל אין תירוצים. לא עשינו את העבודה שלנו".

 

"בכל משחק אני בודק את עצמי. בדיעבד ברור שאפשר לעשות דברים אחרת", המשיך בלבול. "משחקים כאלה מכבי חיפה צריכה לנצח, לא משנה באיזה מצב. לא שיחקנו בקצב מספיק גבוה, שיחקנו לאט מאוד".

 

רביד גזל, שעמד על הקווים של כפ"ס במקום אופיר חיים המורחק, סיכם: "צריך לדמיין שאפשר לנצח כל קבוצה. אני שמח שנתנו גול בדקה האחרונה וניצחנו. זה בסך הכל שלוש נקודות ויש עוד דרך ארוכה. המטרה שלנו הייתה לצאת עם נקודות. אגיד משפט שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה: 'כולם אמרו שחיפה תצמק את הפער בפסגה, לא סופרים אתכם. תוכיחו את זה על המגרש'. הם הוכיחו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
מרקו בלבול
צילום: ראובן כהן
מומלצים