גבר איבד אגודל בתאונת עבודה - הרופאים החליפו אותה בבוהן

כשנכרתה אגודלו של הסנדלר הבריטי דיוויד לי במהלך תאונה, הפחד הגדול ביותר שלו היה שלא יוכל שוב לתקן נעליים. בזכות הפתרון שהוצע לו, הוא יכול לשוב לעבודתו: "מוצף הערכה לצוות הרפואי"

דיוויד לי עם האגודל החדש-ישן
דיוויד לי עם האגודל החדש-ישן | צילום: University Hospitals of Derby and Burton

דייוויד לי, סנדלר מבריטניה, איבד את אגודלו בשנה שעברה כשתיקן נעל במקום העבודה שלו. בשעה שניסר את העקב של אותה נעל, נתפסה אגודל יד ימין שלו במכונת החיתוך ונכרתה.

חששו העיקרי של לי היה שיתקשה לשוב לעבודה מאחר שהיא דורשת פעולות עדינות שאותן קשה לבצע ללא האגודל. לשמחתו, בבית החולים בדרבי שאליו הוא פונה, חשבו על רעיון יצירתי והחליטו לחבר לו את אחת מבהונותיו במקום האגודל שאיבד. לאחר מספר חודשים של שיקום הוא שב לעבודה.

דיוויד לי עם האגודל החדש-ישן
דיוויד לי עם האגודל החדש-ישן | צילום: University Hospitals of Derby and Burton

"יותר מהכול הייתי מודאג מהאגודל כי מקום העבודה שלי זו התשוקה שלי. הכול קרה כל כך מהר, לא הרגשתי שום כאב וכיביתי מיד את כל המכונות," סיפר. "ברגע הציעו לי את הרעיון לחבר בוהן ליד, הבנתי שניתנה לי הזדמנות להמשיך בתפקידי. מיד אמרתי - 'אני בעניין'".

לי הודה לצוות הרפואי על ההליך שהציל לו את המשך הקריירה ואמר כי הוא "מוצף הערכה". "בזכות צוות בית החולים שבתי לעשות את מה שאני אוהב. אני מאוד מעריך אותם כי לולא הניתוח, הייתי היום במקום אחר לגמרי".