שתף קטע נבחר

סוכני הביטוח מעדיפים לעבוד עם חברת הראל

סקר של לשכת סוכני הביטוח, שבדק את העדפותיהם של סוכני הביטוח, קובע כי הראל נותנת לסוכנים את השירות הטוב ביותר. מנורה מבטחים זוכה לציון הנמוך ביותר. מבין בתי ההשקעות, מעדיפים הסוכנים את כלל גמל

סוכני הביטוח מעדיפים את חברת "הראל", כך עולה מסקר שפורסם היום (ג'). על פי הסוכנים, הראל נותנת את השירות הטוב ביותר בביטוחי חיים, פנסיה, בריאות וסיעוד. למקום השני הגיעה חברת "מגדל".

 

הסקר שנערך על ידי מכון סמית בקרב כ-600 סוכנים, ופורסם היום בכנס של לשכת סוכני הביטוח , בדק 11 קטגוריות שונות כאשר שביעות הרצון הגבוהה מהראל בלטה בשמונה קריטריונים, ביניהם: ביצוע שינויים, גמישות החתמים, מקצועיות העובדים ויחסם האישי, זמינות ומהירות הטיפול.

 

חברת מגדל, שהגיע למקום השני בדירוג, בלטה, לדברי סוכני הביטוח, בין השאר, הודות לשירותי המחשוב שלה, היחס האישי של עובדי החברה ואופן הטיפול בתביעות.

 

הפניקס וכלל ביטוח זכו במקום הראשון בקטגוריה אחת, כל אחת, ומנורה מבטחים רשמה את ציוני השירות הנמוכים ביותר וסוגרת את דירוג חברות הביטוח הגדולות. 90% מהסוכנים שנשאלו ציינו שהם עובדים בביטוח חיים ופנסיה.

 

מהסקר עולה עוד כי רמת השירות הניתן לסוכנים בביטוחי חיים ופנסיה, המשפיעה באופן ישיר על הלקוחות, אינה משביעה רצון ועל אף דירוג החברות, הציונים שניתנו אינם גבוהים. לדברי לשכת סוכני הביטוח, דבר זה מחייב שידוד מערכות רציני ומעמיק מצדן, ושדרוג מתבקש ברמת השירות ללקוחות.

 

המגמה בתחום ביטוחי החיים והפנסיה קיבלה ביטוי בסקר גם בתחומי הבריאות והסיעוד. על פי הממצאים, למעלה מ-80% מהסוכנים ציינו כי הם מרוצים מאוד מאיכות השירות הניתן להם על ידי חברת הראל והשלכות שביעות רצונם על השירות הניתן ללקוחותיהם בביטוחים אלו.

 

כמו בביטוחי חיים ופנסיה, בהמשך דירוג החברות בביטוחי הבריאות והסיעוד ניצבת מגדל במקום השני, הפניקס במקום השלישי, כלל במקום הרביעי ומנורה מבטחים גם כאן סוגרת את דירוג חברות הביטוח הגדולות ומציגה ציוני שירות נמוכים. 82% מהסוכנים שנשאלו בסקר ציינו שהם עובדים בביטוח בריאות וסיעוד.

 

בבדיקת בתי ההשקעות וחברות המנהלות קופות גמל, מובילה כלל גמל ברמת השירות שלה. שני בתי ההשקעות הבולטים הנוספים הם פסגות ואקסלנס נשואה. 27% מהסוכנים שנשאלו בסקר ציינו שהם עובדים עם בית השקעות או גוף פיננסי אחר. עם שלושת הגופים הפיננסים הללו עובדים במצטבר קרוב למחצית מהסוכנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים