"צביעות מטורפת"

עמית סגל: "מנדלבליט מצפצף על החוק"

הפרשן הפוליטי תוקף את היועץ המשפטי לממשלה שהודיע כי לדעתו אין לפסול את מועמדותה של ח"כ היבא יזבק, אך לא נתן כלל הזדמנות למיכאל בן ארי להבהיר את דבריו (אקטואלי)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

החלטת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט להתנגד לפסילת ח"כ היבא יזבק מריצה לכנסת, עוררה את הפרשן הפוליטי המוערך, עמית סגל.

"לאחר שמנדלבליט העניק להיבה יזבק מקצה שיפורים להתבטאויותיה תומכות הטרור, הוא מיהר לבשר שחזרה בה. לבן ארי לא נתן הזדמנות כזו כי כלל לא פנה אליו".

עמית סגל הוסיף בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כי "לא לראשונה השנה הוא נוקט אכיפה בררנית, כן לראשונה הוא גם מצפצף על לשון החוק הפשוטה".

בתגובה לציוץ של 'אדם גולד' כי "אין לי מושג איך מישהו עם גרם של כנות יכול להשוות את הטקסט הנחרץ הזה על מיכאל בן ארי לעמדה שמכשירה את יזבק - ועדיין לא להבין שמערכת המשפט בישראל רקובה מהיסוד. מתה הבושה. כבר אין אפילו מראית עין", כתב עמית סגל: "הצביעות המטורפת הזו מביישת את מנדלבליט".

מוקדם יותר הערב פרסם מנדלבליט את חוות דעתו, ולפיו לא הצטברה "מסה ראייתית קריטית" של ראיות חד משמעיות, ברורות ומשכנעות, הנדרשות לפי פסיקת בית המשפט העליון לשם פסילתה מלהתמודד בבחירות לכנסת.

התנהלות דגל בפסילת ח"כ יזבק; פאנל סוער באולפן 'כיכר'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר