כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
יוספה בת בתיה

היהודי שהחל בהליכי הדחת טראמפ הודיע כי אשתו חלתה

ג'רי נדלר, יו"ר ועדת המשפט של הקונגרס האמריקני ומי שהחל בהליכי ההדחה של הנשיא טראמפ, עדכן כי ייאלץ להיעדר מהדיונים בסנאט לאור מחלתו של אשתו יוספה, שמתחילה טיפול השבוע

היהודי שהחל בהליכי הדחת טראמפ הודיע כי אשתו חלתה
ג'רי נדלר אצל הרבי ממונקאטש צילום: ארכיון בחדרי חרדים

יו"ר ועדת המשפט של הקונגרס, ג'רי נדלר, אמר שלצערו הוא יצטרך להיעדר מהליכי ההדחה המתמשכים בסנאט, נגד נשיא ארה"ב דונלד ג'יי טראמפ, בגלל החדשות העצובות שאשתו אובחנה כחולה בסרטן.

יושב ראש ועדת המשפט של הקונגרס, הוא זה שהחל בחקירת אישים שהיו קשורים לטראמפ, כדי לגבש תשתית משפטית להמלצה להדיח את הנשיא.

נדלר, חבר הקונגרס היהודי מניו יורק, הוא אחד הכוחות המובילים לנסות להרחיק את הנשיא טראמפ מהבית הלבן, אומר כי אשתו אובחנה כחולה בסרטן הלבלב בדצמבר האחרון.

"היא עברה ניתוח, וננקטו צעדים נוספים בכדי להתמודד עם התפשטות הסרטן. ביום שני אני אהיה בניו יורק כדי להיפגש עם רופאים, לקבוע מסלול רפואי ולהתחיל את הטיפול בה", אמר.

שמה לתפילה, יוספה בת בתיה לרפואה שלמה.

"אני מתנצל כי אני יפספס חלק ממשפט ההדחה של הסנאט, שהוא בעל חשיבות קריטית לדמוקרטיה שלנו", המשיכה הצהרתו של נדלר. "אני מתכנן לחזור לוושינגטון בשלהי יום שני עם התמיכה של עמיתי, אני אקח את הזמן הזה להיות עם אשתי ולהתחיל במאבק הממושך נגד הסרטן".

הליך הדחת הנשיא טראמפ ג'רי נדלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד