נהג אגד שהותקף על ידי נוסע: "פחדתי - הוא מטורף"

לאחר שהתוקף טען כי האוטובוס לא עצר לו בתחנה, תפס את משקפיו של הנהג, עופר פרץ, זרק אותן מחוץ לכלי הרכב, ואף ניסה לברוח עם הטלפון הנייד שלו. "כל מי שעצבני בגלל משהו מסוים נופל עלינו"

זמן צפייה: 03:36

בשבוע שעבר תועד גבר בקו 190 של אגד כשהוא תוקף את נהג האוטובוס ומקלל את הנוסעים, וטען כי הנהג, עופר פרץ, לא עצר לו בתחנה כמה שעות קודם לכן. בריאיון לחדשות 13 סיפר היום (ראשון) הנהג: "פחדתי, הוא מטורף. לא היה לי שום הגנה - כל מי שעצבני בגלל מסוים נופל עלינו".

התוקף אף זרק את משקפיו של עופר מחוץ לאוטובוס וניסה לברוח עם הטלפון הנייד שלו. "הגענו אליו, עשיתי תנועה לא נכונה ונפלתי אחורה לכיוון הכביש. כשהגעתי הביתה התחלתי להרגיש כאבים והרגל הייתה נפוחה", אמר הנהג.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לקראת פרסום תוכנית המאה: הפלסטינים קוראים ל"יום זעם" בשטחים

בעקבות מעצר עריק: 38 עצורים במחאת חרדים קיצוניים בירושלים

נעמה יששכר הגישה בקשת חנינה רשמית לנשיא פוטין

עופר פרץ הנהג שהותקף
עופר פרץ הנהג שהותקף | צילום: חדשות 13

עופר העביר את הלילה בבדיקות וחבישות, הוא יודע שהוא לא הראשון וכנראה גם לא האחרון. נהגי ונהגות אוטובוס רבים חוו בשנה האחרונה תקיפות קשות מצד נוסעים. לדברי הנהג, כדי למנוע מקרים דומים בהמשך צריכה להיות "ענישה חמורה ואולי לחץ מצוקה". החשוד בתקיפת נהג האוטובוס, בן 30 מתל אביב, נעצר לאחר שהסגיר עצמו למשטרה.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התייחס בסוף השבוע למקרה וביקש לעשות שיימינג לנוסע. ברמה הפרקטית השר שוקל לקדם כמה מהלכים, ובהם הגדרת נהגי האוטובוס "עובדי ציבור", והקפדה על הפרדה בין הנוסעים לנהגים באמצעות מחיצת זכוכית כפי שכבר קורה בקווים שונים.

דובר אגד, רון רטנר מסר בתגובה כי "מדובר בעוד אירוע הזוי ואלים של נוסע המתנהג בבריונות קיצונית כלפי נהג האוטובוס ונוסעיו. ביטחון הנהגים והנוסעים בתחבורה הציבורית אינו הפקר ואין בדעתנו להותירם חשופים לאלימות קשה שכזו. נציין לשבח את ששמר על ריסון ואיפוק ולא נגרר לתגרה אלימה". מוקדם יותר היום, לאחר שהמשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתור התוקף - הוא הסגיר את עצמו למשטרה.