מתרבים הקולות בליכוד שקוראים לנתניהו למשוך את בקשת החסינות

בסביבתו של רה"מ שוקלים בכובד ראש לוותר על בקשת החסינות שלו - למען הרווח הפוליטי שהמהלך יעניק לו, ולמרות המחיר האישי שישלם על צעד כזה. נתניהו טרם הכריע בסוגיה

זמן צפייה: 00:38

הקרב על החסינות: בליכוד הולכים ומתרבים הקולות שקוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו למשוך את בקשת החסינות שלו מהכנסת.

בסביבת נתניהו יש מי שמייעץ לו לעשות את הצעד, למען הרווח הפוליטי ולמרות המחיר האישי שהוא ישלם. נתניהו עדיין לא הכריע בסוגיה, אך שוקל לעשות זאת.

עוד בחדשות 13:

הקרב על החסינות: מפלגות הימין ייעדרו מכינוס מליאת הכנסת

הנגיף הקטלני: פועל סיני מאושפז בביה"ח ברזילי מחשש להידבקות

הבית הלבן שוקל להזמין שגרירי מדינות ערב להשקת תוכנית המאה

ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: רועי אברהם /לע''מ

היום (ראשון) נודע כי חברי הכנסת מטעם בלוק הימין מתכוונים להיעדר מכינוס מליאת הכנסת ביום שלישי שבו תוקם ועדת הכנסת, שעתידה לדון על החסינות של ראש הממשלה ושל ח"כ חיים כץ.

חבר הכנסת מיקי זוהר כתב בטוויטר: "הקואליציה לא תשתתף בדיוני המליאה להקמת ועדת הכנסת. האופוזיציה מתנהלת בצורה מחפירה ודורסנית באמצעות רוב מקרי שהושג על ידי כחול לבן. התנהגות שלהם היא בניגוד לכל הכללים מיום הקמת הכנסת וזו אינה דרכנו. לא ניקח בזה חלק ולא נשתף פעולה בקמפיין הבחירות שלהם 'רק לא ביבי'".

בתגובה, כחול לבן מסרו כי "חבל שראש ממשלת המעבר ממשיך לבזות את כנסת ישראל ואת המשטר הדמוקרטי ומסרב שגם אנשיו ישתתפו בדיון בבקשת החסינות, חסינות שהוא יזם וביקש כדי להימלט מהדין. נתניהו ביקש דיון בחסינותו - נתניהו יקבל".

נתניהו באירוע פתיחת קמפיין הליכוד
נתניהו באירוע פתיחת קמפיין הליכוד | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ אבי ניסנקורן מכחול לבן, קבע את מועדי דיוני ועדת הכנסת בעניין בקשת החסינות. דיוני ועדת הכנסת יחלו ביום חמישי, ככל שתאושר הקמתה ביום שלישי הקרוב. נוסף לכך, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יגיע אישית לדיונים, על מנת להציג את טיעוניו.

הדיון הראשון בבקשת ראש הממשלה ייערך, כאמור, ביום חמישי הקרוב בשעה 14:30. ביום ראשון ושני ייערכו דיונים בשעה 10:00, ביום שלישי בשעה 14:30, ובימים רביעי וחמישי הם יתקיימו בשעה 10:00. כמו כן, הדיונים בעניינו של שר העבודה והרווחה לשעבר ייערכו ביום חמישי הקרוב, וביום שלישי הבא, בשעה 09:30.