הפרקליטות הודיעה היום (ראשון) שתגיש כתב אישום נגד לפחות שבעה מהנערים החשודים באונס הנערה בת ה-14 ממרכז הארץ. לאחר גיבוש התשתית הראייתית בתיק, בפרקליטות בישרו היום לחלק מהחשודים כי הם יואשמו בעבירות של אונס קבוצתי, תקיפה, סחיטה ואיומים.

 לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

בעדותה במשטרה סיפרה הנערה לחוקרים על מקרים רבים של אונס שהתפרסו על פני ארבעה חודשים, עד שאזרה אומץ להגיש תלונה במשטרה. מעדותה עלה כי חלק ממקרי האונס התרחשו בביתם של הנערים, בשעה שהוריהם היו בבית. "ביקשתי מהם שיפסיקו, אבל אף אחד מהם לא הפסיק", סיפרה. "הם קיללו והשפילו אותי, גרמו לי לכאבים ולחבלות. בסוף לא יכולתי לסבול את הכאבים יותר, אז הלכתי לבית חולים".

לפי עדותה של בת ה-14, בחודש אוגוסט האחרון היא הכירה דרך רשת "אינסטגרם" נער מאזור השפלה והתאהבה בו. השניים החלו לצאת ובמהרה המפגשים שלהם החלו לקבל אופי מיני. הקטינה סיפרה כי הנער הכיר לה את חבריו, והחל לצרף אותם למפגשים שלהם - שם על פי החשד ביצעו בה עבירות מין.

מאז שהחלה הפרשה לפני כחודש וחצי, נעצרו 12 צעירים בני 16-15 בחשד למעורבות באונס הנערה. הם הוחזקו במעצר כחודש, ושבועיים מתוכו שהו בכלא.

עורכי הדין עופר קופרמן וצפריר יגור, שמייצגים את אחד הנערים החשודים, מסרו בתגובה: "שמענו את הבשורה מהפרקליטות, אנחנו מאמינים שלאחר שיערכו שימוע לקטין שאנו מייצגים, הפרקליטות תגיע למסקנה שאין צורך להגיש נגדו כתב אישום".