אדם שתועד מכה נהג אוטובוס ונמלט - הסגיר את עצמו למשטרה

ביום חמישי האחרון צולם הגבר כשהוא תוקף את הנהג בקו 190 של אגד, ובהמשך ברח מהמקום. אחד מהנוסעים שחזר בריאיון ל"חדשות" עם יעקב אילון: "הוא קילל אותו נמרצות וזרק את משקפיו מהחלון"

זמן צפייה: 05:39

ביום חמישי האחרון תועד גבר בקו 190 של אגד כשהוא תוקף את נהג האוטובוס ומקלל את הנוסעים. בתום התקרית נמלט התוקף, והמשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתורו. היום (ראשון) הוא הסגיר את עצמו למשטרה.

ערן יוספן שנסע באוטובוס שחזר ל"חדשות" עם יעקב אילון את התקרית. "חזרתי מדיון בבית משפט מראשון לציון", סיפר. "בירידה לאיילון צפון עלה הבחור, התחיל לקלל נמרצות את הנהג ולאיים על נוסעים באוטובוס. במשך חמש-שש דקות הוא גידף ואיים. זאת, לטענתו, בגלל שבשעות הבוקר הנהג לא עצר לו בתחנה מסוימת. הנהג לא הבין מה הוא רוצה".

עוד בחדשות 13:

נעמה יששכר הגישה בקשת חנינה רשמית לנשיא פוטין

היועמ"ש החליט: ביטן יועמד לדין בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים

בעקבות מעצר עריק: 38 עצורים במחאת חרדים קיצוניים בירושלים

אוטובוס, תקיפה, תקיפה באוטובוס
תיעוד תקיפה נהג האוטובוס בקו 190
אוטובוס, תקיפה, תקיפה באוטובוס
תיעוד תקיפה נהג האוטובוס בקו 190
תקיפה, אוטובוס, תקיפה באוטובוס
תיעוד תקיפה נהג האוטובוס בקו 190

עוד סיפר יוספן כי "הנוסעים ניסו להרגיע אותו אבל זה לא עזר, הוא המשיך לקלל. הוא התחיל לקחת את המתקן של הרב קו ונדנד אותו בחוזקה, תלש לנהג את המשקפיים וזרק אותן מחוץ לאוטובוס, לקח את הטלפון מהכיס של הנהג, ירד מהאוטובוס - והתחיל לרוץ".

"ניסינו לעצור אותו אבל הוא תקף אותנו פיזית והמשיך לרוץ", שחזר. "הנהג גלה איפוק רב, התנהג בסבלנות ובנועם הליכות, דבר לא מובן מאליו. בהמשך חזרנו לאוטובוס והנהג המשיך בעבודתו. שאלתי אותו מה שלומו - הוא היה מאוד נסער".

ערן יוספן, נוסע באוטובוס
ערן יוספן, נוסע באוטובוס שבו הותקף הנהג