"חייבת להקשיב לגוף שלי": מדונה ממשיכה לבטל הופעות בשל פציעתה

לאחר שבשבוע שעבר ביטלה הופעה בליסבון וספגה ביקורת מהמעריצים, זמרת הפופ הוותיקה ביטלה את המופע הראשון מתוך 15 שנקבעו בלונדון, בעקבות מצבה הבריאותי. "מתנצלת מעומק לבי"

מדונה בהופעה
מדונה בהופעה | צילום: רויטרס

אחרי שביטלה מספר הופעות וספגה ביקורות ממעריצים, מדונה ביטלה את ההופעה הראשונה מתוך 15 הופעות מתוכננות בלונדון במסגרת סיבוב ההופעות שלה "Madame X Tour" בשל פציעה. ההופעה הייתה אמורה להתקיים מחר (שני), אך הכוכבת ציינה שהיא נפצעה בתחילת הסיבוב ונראתה לובשת תחבושת תומכת על הברך.

בשבוע שעבר הזמרת ביטלה הופעה בליסבון שבפורטוגל 45 דקות בלבד לפני שהייתה אמורה לעלות לבמה ואיכזבה את המעריצים. הביטול הצית קריאות לכוכבת הפופ לבטל את כל הסיבוב.

בת ה-61 הייתה אמורה להופיע מחר (שני) בפלדיום שבלונדון, אבל בהודעה שפרסמה היא ציינה שהיא "חייבת תמיד להקשיב לגוף שלה ולשים את בריאותה במקום הראשון". בפוסט באינסטגרם הזמרת כתבה: "אני מתנצלת מעומק לבי שאני חייבת לבטל את ההופעה שנקבעה ליום שני בלונדון. תחת הנחיית הרופאים, נאמר לי לנוח לכמה ימים".

 

View this post on Instagram

 

I am deeply sorry that I have to cancel my concert scheduled for Monday January 27th in London. Under doctors guidance I have been told to rest for a few days. As you all know, I have injuries that have plagued me since the beginning of the tour but I must always listen to my body and put my health first. The last thing I want to do is disappoint my fans or compromise the integrity of my show. So I will keep going until I cannot. As always- anyone who purchased a ticket will be refunded for tickets purchased that evening. The show on Wednesday January 29th will go as scheduled. Again I am deeply sorry to disappoint anyone and please know that it hurts me more than you can imagine to have to cancel any shows. Thank you again for your understanding. ??.

A post shared by Madonna (@madonna) on

"כפי שכולכם יודעים, יש לי פציעות מאז תחילת סיבוב ההופעות אבל אני חייבת להקשיב לגוף שלי ולשים את הבריאות שלי במקום הראשון. הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לאכזב את המעריצים שלי או להתפשר על יושרת המופע שלי", ציינה. הכוכבת הוותיקה אמרה שביטול המופע כואב לה "יותר משניתן לדמיין", וגם הבהירה שהמעריצים יקבלו החזר כספי עבור הכרטיסים.

חלק מהמעריצים שילמו אף 500 פאונד על כרטיס למופע ורבים מהם אמרו שהם כבר הזמינו טיסות ומלונות במיוחד כדי להגיע למופע. חלקם אף קראו למדונה לבטל את כל הסיבוב כדי למנוע בזבוז כסף מיותר: "בבקשה תבטלי את הסיבוב. זה יאפשר לאנשים לחסוך את הכסף של המלונות", כתב מעריץ אחד בטוויטר. אבל מעריצים אחרים הביעו יותר תמיכה, ואחד כתב: "הבריאות שלך יותר חשובה מכל מופע. תקשיבי לרופאים, לגוף שלך ותקחי את כל הזמן שאת צריכה. אנחנו אוהבים אותך".