דניאל תורג'מן ובן זוגה ישבו בניחותא בסלון דירתם בפתח תקווה אחרי שהשכיבו את ילדיהם לישון וביקשו להירגע מהיום העמוס שעבר עליהם, כשלפתע מצאו את עצמם נאבקים בגבר זר שפרץ לדירתם.

"השעה הייתה שבע וחצי בערב, ישבתי בספה ופתאום ראיתי את הדלת נפתחת ומיד נסגרת", שיחזרה תורג'מן, "הספקתי לראות עין שמסתכלת עלי, יצרתי קשר עין, וכמה שניות לאחר מכן הבן הקטן שלי התחיל לבכות. ניגשתי אליו לחדר ואחרי כמה שניות שמעתי צרחות וצעקות. יצאתי מהחדר וראיתי את בעלי נאבק במישהו, הולך איתו מכות".

בן זוגה של תורג'מן ניסה להשתלט בכוח על הפורץ כדי להחזיק בו עד שתגיע המשטרה: "בעלי צעק, 'תזמיני משטרה'. הזמנתי את המשטרה ותוך כדי צילמתי את מה שקרה, כדי שאם חס וחלילה הוא יצליח לברוח, יהיה לי לפחות תיעוד של הפנים שלו. הילדים היו עדים להכל, הם שמעו את הרעש וישר קמו מהמיטות. הם ראו הכל לצערי".

תורג'מן תיארה את רגעי המאבק הארוכים במהלכם חששה שהאירוע עלול להסלים: "חשבתי שלא נצא מזה בכזה נס, הייתי חרדה מאוד לגורלו של בעלי", הודתה תורג'מן, "פחדתי כל הזמן שיש לפורץ סכין בכיסים ושברגע אחד של שאננות, זה ייגמר רע מאוד. ברוך השם זה נגמר ככה. בעלי גיבור, אני גאה בו מאוד. הוא עבד במעברים והוא מיומן בדברים כאלה".

אחרי שתורג'מן השתלט על הגנב, האחרון סיפק תירוץ הזוי למעשיו: "כשהוא ישב עם בעלי במדרגות הוא אמר לו שהוא טעה בבית. הוא אמר שהוא גר בדירה למעלה ושבסך הכל טעה בקומה. בעלי לא האמין לו כמובן והמשיך להחזיק אותו עד שהמשטרה הגיעה. בזמן שבעלי ישב איתו הפורץ לא העז לדבר, הוא לא זז. הוא ידע שאין לו סיכוי".