שתף קטע נבחר

חיזוק ממשטרת ישראל: הניצב ותת הניצב מצטרפים לסקורפיון

אהרון אקסול וחיים איפרגן ישמשו יועצי ביטחון בחברת האבטחה האמריקנית של מוטי שפירא, הילה קניסטר בר-דוד חוגגת יום הולדת עם 120 נשים ויו"ר הסתדרות אחד, וגם: יעל אבקסיס מפגינה רוח נשית והתנדבותית בצילומי קמפיין למאבק באלימות נגד נשים

אקסול ואיפרגן יתחילו לחקור

ניצב בדימוס, עו"ד אהרון אקסול, לשעבר מפקד מחוז תל אביב וראש אגף המבצעים במשטרה, ותת ניצב בדימוס, עו״ד חיים איפרגן, לשעבר מפקד יחב״ל וסגן ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, הצטרפו כיועצי ביטחון וחקירות לסקורפיון אבטחה וחקירות - החברה האמריקנית בבעלות מוטי שפירא, איש מערכת הביטחון לשעבר, חוקר פרטי וסופר.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

רון לאודר ואנשי עסקים נלחמים באנטישמיות

ח"כ אבי דיכטר משתף את בכירי הנדל"ן בחיי הנישואים שלו

מיליון דולר למיזם בראשית 2

 

החברה, שממוקמת בלוס אנג'לס, מספקת שירותי אבטחה וחקירות ואיסוף מידע בתחומים שונים בישראל ובעולם. אקסול ואיפרגן סיימו את השירות במשטרה ב-2016. המעורבים סירבו להגיב על הידיעה.

@(copy_from_editor)@עו
עו"ד אהרון אקסול ועו״ד חיים איפרגן(צילום: אוהד צויגנברג וחיים צח)

 

היומולדת של הילה קניסטר בר דוד: 120 נשים וגבר

חמישי בערב: הסערה בחוץ לא מנעה מכ-120 נשות עסקים וחברה להגיע לקפה ג'ייקובס בקריית אונו כדי לחגוג עם הילה קניסטר בר-דוד, מנכ"לית שחר און - העמותה לקידום מקצועי וחברתי של ההסתדרות - יומולדת שמח וטעים במיוחד. קניסטר בר-דוד ניצלה את הרגע לעשות נפשות לתפקידה החדש: יו"ר מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל.

 

רגע מפתיע: בעיצומה של החגיגה הנשית נפתחה הדלת וגבר נכנס לקפה. מבדיקה מהירה הסתבר שמדובר בארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות, שהגיע על תקן הבעל האוהב. רגע מרגש: כוכבה קניסטר, אמה של קניסטר בר-דוד, מברכת.

רכילות עסקית הילה קניסטר בר דוד (צילום: קובי קואנקס)
הילה קניסטר בר דוד(צילום: קובי קואנקס)

רכילות עסקית הילה וארנון בר דוד (צילום: קובי קואנקס)
הילה וארנון בר דוד(צילום: קובי קואנקס)

 

אבקסיס מפגינה רוח נשית

יעל אבקסיס, אחת מנושאות הדגל של המאבק באלימות נגד נשים, הגיעה להצטלם בהתנדבות לקמפיין של עמותת "רוח נשית - עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות", שבה היא משמשת כמנטורית. מי ששמחה על כך היא מנכ"לית העמותה, תמר שוורץ.

רכילות עסקית יעל אבוקסיס ותמר שוורץ (צילום: רוח נשית)
יעל אבקסיס ותמר שוורץ(צילום: רוח נשית)
 

 

הנשיא ההחלטי, העקשן והיצירתי

בין כל המנהיגים שהגיעו להפגין נוכחות באירועי פורום השואה הבינלאומי שהתקיימו בשבוע שעבר בירושלים, היה גם נשיא פינלנד, סאולי נינסטה. נינסטה בחר לערוך טקס לציון 70 שנה למערכת היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לפינלנד בבית השגרירה, קירסיקה להטו-אסיקיינן, בהרצליה פיתוח.

 

בנוכחות אנשי עסקים אמר הנשיא כי פינלנד הייתה מהראשונות להכיר במדינת ישראל ב-1948: "פינלנד וישראל אלו שתי מדינות קטנות, בהן אזרחים החלטיים, עקשניים ויצירתיים". הוא שיתף בכך שגם בפינלנד גברים מחויבים להתגייס לצבא, ולאחרונה החלו דיונים לגבי גיוס נשים.

רכילות עסקית סאולי נינסטה וקירסיקה להטו-אסיקיינן (צילום: יוליה פוטוארט)
סאולי נינסטה וקירסיקה להטו-אסיקיינן(צילום: יוליה פוטוארט)
 

 

נשיא - שיק

נשיא איסלנד, גודני יוהאנסון, הגיע למרכז החדשנות והיזמות של האוניברסיטה העברית Innovate Huji בגבעת רם, כדי ללמוד על התרבות היזמית באוניברסיטה ועל חברות ההייטק שיצאו ממנה. בין היתר שוחח הנשיא עם ראשי חברת אורקם טכנולוגיות, עם סגן הנשיא לבינלאומיות, פרופ' אורון שגריר, ועם מנכ"ל וסגן נשיא האוניברסיטה, ישי פרנקל. הנשיר קיבל ספר על איינשטיין, ממייסדי האוניברסיטה, וגם ספר תנ"ך של האוניברסיטה העברית, עליו נשבעים נשיאי המדינה בכנסת.

 

ומעבר לרשמיות - הנשיא הפגין גם לא מעט שיק, בזכות הצמידים הצבעוניים שענד על ידו הימנית.

רכילות עסקית אורון שגריר, גודני יוהאנסון, ישי פרנקל (צילום: ברונו שרביט, האוניברסיטה )
אורון שגריר, גודני יוהאנסון, ישי פרנקל(צילום: ברונו שרביט, האוניברסיטה )
 

 

הלפרין מתמודדת עם הדיגיטל

עו"ד מיכל הלפרין, הממונה על התחרות, התארחה ברביעי שעבר בפקולטה לניהול ע"ש קולר באונ' תל אביב. נכחו: עו"ד שמואל קרייניק, מרצה בקורס "יסודות המשפט העסקי", ופרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, שהתייחס לחשיבות השמירה על שוק תחרותי תוך התנהלות הוגנת של השחקנים בשוק.

 

הלפרין שיתפה בכך שהנושא שמעסיק כיום את רשויות התחרות בעולם ובישראל הוא התמודדות עם אתגרי הכלכלה הדיגיטלית וכוחן של ענקיות האינטרנט. זו הסיבה, הודיעה, שהרשות הקימה צוות כלכלה דיגיטלית.

רכילות עסקית משה צבירן ומיכל הלפרין (צילום: הפקולטה לניהול אונ' ת
משה צבירן ומיכל הלפרין(צילום: הפקולטה לניהול אונ' ת"א)

 

בקצרה:

1. חברת כתר העניקה חסות לשלוש ספורטאיות פראלימפיות עד לאולימפיאדת טוקיו 2020: לחותרת סימונה גורן, לשחיינית אראל הלוי, ולשחקנית טניס השולחן קרולין טביב. בנוסף, כתר תטיס לטוקיו מלווה לבחירתה של כל אחת מהספורטאיות, ותכסה את עלות הטיסה והשהות של המלווה במהלך המשחקים הפראלימפים ביפן.

 

2. חברת מגדל ביטוח, בשיתוף עם עיריית חיפה ועמותת ציונות 2000, השיקו את "מרחב יזמות 60+ בחיפה", תוכנית שמטרתה להוביל שינוי בתחום איכות חייהם של אזרחים ותיקים בעיר, גם אחרי גיל פרישה. המשתתפים בפעילויות מדגישים את חשיבות העבודה בקבוצות כפלטפורמה מגבשת. לאחרונה עבר המרחב למשכן חדש בחיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג וחיים צח
עו"ד אהרון אקסול ועו״ד חיים איפרגן
צילום: אוהד צויגנברג וחיים צח
מומלצים