עקב שורת התאבדויות: מנהל ביה"ח סורוקה יכנס דיון חירום

לאחר שאתמול נודע כי רופא רביעי מהמרכז הרפואי שם קץ לחייו תוך שנה וחצי, ד"ר שלומי קודש פנה לעובדיו: "אני זמין לכם, כתמיד, בכל עת". המשנה למנכ"ל משרד הבריאות: "מקצוע שוחק"

זמן צפייה: 03:23

מנהל בית החולים סורוקה, ד"ר שלומי קודש, הודיע הבוקר (ראשון) כי ייכנס דיון חירום בעקבות התאבדותו של ד"ר דורון מוסקוביץ, הרופא הרביעי מבית החולים ששם קץ לחייו בשנה וחצי האחרונות. כמו כן, ד"ר קודש פנה לעובדיו וכתב: "אני זמין לכם, כתמיד, בכל עת".

בתוך כך, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, איתמר גרוטו, התייחס בתוכנית ה"עולם הבוקר" לרצף ההתאבדויות ואמר: "אנחנו תמיד מדברים על מערכת בריאות מאוד טובה פה, אבל מצד שני משאבים חסרים. וזה בעיקר נובע משחיקה מאוד קשה של כל הצוות. בזה אנחנו צריכים לטפל". כמו כן, גרוטו הוסיף כי מקצוע הרפואה "הוא מאוד שוחק, ובעולם שיעורי ההתאבדות בקרב רופאים הוא מהגבוהים מכל המקצועות".

המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה
המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה | צילום: חדשות 13

אתמול, כאמור, בית החולים סורוקה הודיע על מותו של אחד מאנשי הצוות הרפואי. מדובר ברופא מתמחה ששם קץ לחייו. מדוברות בית החולים נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על מותו בנסיבות טרגיות של איש צוות רפואי. הנהלת ביה"ח מכנסת דיון דחוף בעקבות המקרים הטרגיים ותודיע על צעדיה. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".