שתף קטע נבחר

ויליפוד מגייסת לשורותיה את תא"ל במיל' ארז וינר

וינר, בעבר עוזר הרמטכ"ל אשכנזי, ימונה לחבר הנהלה ומנהל תפעול של חטיבת המצוננים. בשבוע שעבר מונתה מנכ"לית חדשה לחברה. צביקה ויליגר: "המינויים יכניסו ארגון וסדר"

לאחר שוויליפוד מינתה מנכ"לית חדשה לחברה , כעת יבואנית המזון מגייסת לשורותיה את תת-אלוף במיל' ארז וינר , ששימש עד 2011 עוזר הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי. וינר ישמש מנהל תפעול של חטיבת המוצרים המצוננים (מוצרי חלב, גלידות, חמאה) וכמו כן יהיה חבר הנהלה.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מתרחבת במזון: ויליפוד במו"מ לשותפות בביכורי שדה צפון

קרב החמאה: לאחר שאיבדה את לורפק - וילי פוד תייבא מוצרי חלב

האחים ויליגר נכנסו לניהול וילי פוד

 

מדובר בתפקיד חדש בחברה, בשליטת האחים צביקה ויוסי ויליגר, שעוברת ארגון מחדש הנדרש לאור צמיחתה המהירה. בשנה האחרונה זינק נתח השוק שלה ב-30.6% (לפי סטורנקסט) וכהיערכות לאפשרות כי האוצר יצליח לפתוח את שוק החלב ליבוא חופשי.

ארז וינר (צילום: עמית שאבי) (צילום: עמית שאבי)
ארז וינר(צילום: עמית שאבי)

ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet נודע כי וינר, ששמו נקשר בפרשת הרפז ב-2010, מסיים בימים אלה את תפקידו כמנכ"ל יקבי ירושלים לאחר 4.5 שנים, ויתחיל את תפקידו בוויליפוד בתחילת פברואר.

 

זהו מינוי בכיר שני תוך חודש בחברה. בשבוע שעבר מונתה עינת פלד-שפירא, לשעבר מנהלת פעילות בונז'ור מקבוצת אסם, למנכ"לית החדשה של ויליפוד במקומו של מיכאל לובושיץ שהתפטר לאחר שנתיים כמנכ"ל.

משמאל יוסי ויליגר איש עסקים לשעבר מייסד חברת ה מזון ויליפוד  צביקה ויליגר איש עסקים לשעבר מייסד חברת ה מזון ויליפוד (צילום: אוראל כהן)
משמאל יוסי ויליגר וצביקה ויליגר, בעלי השליטה בוויליפוד(צילום: אוראל כהן)
  

המגעים בין וינר לצבי וויליגר נמשכו מספר חודשים. בתחילה הוא יועד להיות מנכ"ל מפעל מעדני מיקי שוויליגר היה במו"מ לרוכשו, אך לבסוף העסקה לא יצאה לפועל.

 

צבי ויליגר אמר ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet כי "אחרי הצמיחה וההתרחבות, אנחנו רוצים להכניס יותר מתודולוגיה. המינויים החדשים אמורים לסדר את החברה. כעת מה שהכי חשוב זה ארגון וסדר. ארז וינר יהיה חבר הנהלה ואחראי על הצד הארגוני־תפעולי של המצוננים מרגע שיצאו במשאיות שלנו ועד הסידור על המדף".

 

וינר מסר כי "צוחקים על אנשי צבא שבאים לעשות קדנציות קצרות. אז עשיתי קדנציה ארוכה ביקב שלאחריה הוא נמצא במקום אחר. עכשיו הגיע זמן לשנות ולהתפתח". הזינוק של ויליפוד, הנסחרת בתל אביב, הושג בין השאר בזכות משבר החמאה שגרם לעלייה חדה במכירות החמאה שהיא מייבאת מבלגיה ופינלנד ונמכרת במחירים של יותר מעשרה שקל ל-200 גרם וברווחיות גדולה. החמאה המיובאת תפסה את מקומה של חמאת טרה שייצורה הופסק לחלוטין וחמאת תנובה שייצורה הופחת. בנוסף החלה ויליפוד לייבא יוגורט בטעמים, יוגורט יווני, מגוון נוסף של גבינות קשות ועוד.

 

ברבעון השלישי של 2019 רשמה ויליפוד עלייה של 16% במכירות ביחס לתקופה המקבילה ורווח נקי של 9.7 מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים