טרגדיה בת"א: צעיר התמוטט במועדון ומת

הצעיר בן ה-20 התמוטט מסיבה שטרם התבררה • פונה לאיכילוב במצב אנוש, ושם נקבע מותו • נפתחה חקירה לבירור הנסיבות

צילום ארכיון: שלומי מרצ׳ביאק, תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בן 20 התמוטט הלילה (בין חמישי לשישי), סמוך לשעה 04:30, במועדון ברחוב שאול המלך בתל אביב. הצעיר הועבר לבית החולים איכילוב כשהוא במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר רקד עם חבריו, כשלפתע איבד את הכרתו מסיבה לא ברורה, וצנח אל הרצפה. על פניו אין חשד לפלילים, אך המשטרה פתחה בחקירה על מנת לברר את נסיבות המקרה הטרגי.

דובר מד"א, זכי הלר: הלילה בשעה 03:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על צעיר בן 20 שהתמוטט ואיבד את הכרתו בשדרות שאול המלך סמוך ללונדון מיניסטור בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים, ולאחר שבמאמצי ההחייאה חזר הדופק הוא פונה לבית חולים איכילוב, כשמצבו מונשם ויציב. 

חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א, יששכר ויס, ופרמדיקית מד"א, לירון סנקר, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה , חבריו סיפרו שהוא לפתע התמוטט, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, תוך טיפול תרופתי ומתן מספר שוקיים חשמליים באמצעות מכשיר הדפיברילטור (מפעם), עד שליבו חזר לפעום, ואז פינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר