שכונת היוקרה 'רמת גבעת זאב'

יהודה משי זהב: "המעבר לרמת גבעת זאב, אחד הצעדים הטובים ביותר שעשיתי בחיי"

תוך שנה השכונה מתפקדת כאילו נוסדה לפני שנים. התפוסה מתקרבת למלאה, והמשפחות כולן מהסלתה ושמנה של המגזר החרדי, מהארץ ובעיקר תושבי חו"ל (בארץ, מקודם)

צילום:יח"צ (צילום: יח"צ)

יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, הוא אחד התושבים החדשים של שכונת היוקרה 'רמת גבעת זאב', ומאז שעבר לשם הוא נרגש להפיץ את הבשורה. אין פלא, כשאתה מתגורר בשכונה שמגשימה את חלומן הכמוס של משפחות חרדיות מהארץ ומהעולם. תוך שנה השכונה מתפקדת כאילו נוסדה לפני שנים. התפוסה מתקרבת למלאה, והמשפחות כולן מהסלתה ושמנה של המגזר החרדי, מהארץ ובעיקר תושבי חו"ל.

לובי לאחד הבניניים בשכונה היוקרתית צילום:יח"צ

הדירות שעוד נותרו בשכונה הייחודית הזו, הן בגדר מציאה חסרת תקדים – של רכישת דירה לאכלוס מידי, בתוך שכונה מתפקדת שיש בה הכל. משירותי קהילה ודת, מוסדות חינוך, פארקים, מרכזים מסחריים, מתקני ספורט ועוד. תושבי המקום מעידים כי טרם נוסדה בישראל שכונה ברמה כה גבוהה, שכל ההבטחות לקונים קוימו במלואן ואף מעבר לכך, וכל זאת עוד לפני שלב האכלוס.

שכונת 'רמת גבעת זאב' התפרסמה בזכות בצעד תקדימי, בו לראשונה בישראל הוקמה שכונה שהושקעו בפיתוחה סכומי כסף כה גבוהים. השכונה קנתה לעצמה שם עולמי.

פיתוח סביבתי בכיכרות השכונה צילום:יח"צ

אבי וינשטוק, פעיל חברתי ודמות מוכרת בשכונה, תושב מרגע האכלוס, מזה כשנה, ממליץ לכל מי שרוצה לעצמו איכות חיים ומבלי לוותר על ירושלים, לנצל את הדירות שנותרו בשכונה. "הגעתי לכאן כי חיפשתי בהחלט מקום שיתן לי משהו ברמה גבוהה, מבלי להתפשר עוד", הוא מסביר. וינשטוק, ירושלמי, ששכונות המגורים האחרונות שלו היו רמות, ולאחר מכן גבעת זאב, מצא ב'רמת גבעת זאב' את המקום המושלם מבחינתו.

"זה מדהים, כי כרוכש אמרתי לעצמי שאם יתנו את מה שהבטיחו מלכתחילה, אני ממש מסודר, אלא שבפועל אני מרגיש, ויחד איתי רוב התושבים הנוספים, שקיבלנו הרבה מעבר למה שהבטיחו לנו. מצאנו כאן באמת דירות גדולות מאוד, מרחב בתוך הבית שאינו אופייני לבתים בשכונה חרדית, חדרים גדולים, מפרט טכני גבוה מעבר לסטנדרט, ואיכות חיים שהשכונה מציעה. יש פה פיתוח שבאמת טרם נראה כמותו. והאיכות היא לא רק בתוך הבית אלא גם מחוצה לו.

מרחב לילדים, פארקים, גינות מטופחות, הילד יכול לצאת לשחק עם אופניים ולנו ההורים יש שקט נפשי ורוגע שהוא במקום בטוח".

צילום:יח"צ

יהודה משי זהב, יושב ראש זק"א, הוא תושב השכונה מזה חודשיים ימים. "מבחינתי לא עזבתי את ירושלים, אלא ירושלים מתרחבת", הוא מסביר בחיוך. "כתוב שירושלים עתידה להתרחב, אז זה מה שקורה היום. מאז שקניתי את הבית ועד שנכנסתי אליו, לכל מקום שהגעתי פשוט עשיתי השוואה והגעתי למסקנה: הבית שלי יותר יפה. יש פה באמת סטנדרטים הרבה יותר גבוהים ממה שהציבור מכיר, אנחנו במרחק נסיעה של רבע שעה מירושלים, מגיעים לכל מקום בקלות, המחירים נוחים, ויש פה איכות חיים שמי שלא נמצא כאן, פשוט לא יבין. אתה מסתובב כאן ומרגיש כאילו אתה בעיירה בשוויץ, רק חסר שלג. יש פה את כל התנאים של ירושלים, גם מבחינת מזג אוויר, רמה גבוהה, ליגה אחרת. מבחינתי אני בכפר נופש אמיתי, וזה ניכר גם ברמה של הילדים, יש פה כמות גינות מעבר למקובל, גם כשלא היו מחויבים כלל, ולא מדובר על גינה של מגלשה ונדנדה, אלא פארקים ברמה גבוהה עם מתקנים מיוחדים. פשוט נופש, אמרתי כבר".

מעבר לשטחים הגדולים, לבתים המדהימים, משי זהב מציין בהערכה רבה את הקהילה שנוסדה במקום. "הקהילה כאן מגובשת באופן מעורר התפעלות", הוא מציין. "גם מי שגר כאן רק חודשיים – מרגיש כאילו הוא כאן שנים. התפתח פה משהו לא מובן. תמהיל של קהילה יפהפייה. אמריקאים, ליטאים, ירושלמים, חסידים, כולנו כאן לומדים שיעורים יחד, יש תהילים לילדים, אבות ובנים, הרצאות לנשים. כולם יחד, ללא הבדלים.

דירה יוקרתית באחד מבניני השכונה צילום:יח"צ

החגים הופכים לחוויה אחת גדולה. בשמחת תורה השנה, עשרות משפחות פשוט אכלו יחד. כל השכונה במקום אחד, דואגים לקידושים בשבתות, בחגים מייצרים אווירה וסעודות משותפות, פשוט תענוג.

דירה מוכנה לאכלוס בשכונה היפה ביותר בישראל במחיר החל מ- 2.5 מיליון ₪ מתענינים? כנסו לכאן>>

יזמית הפרויקט, חברת ח.י.ש נופי ישראל, הצליחה ליצור תקדים בעולם הנדל"ן כשבנתה שכונה מא' ועד ת' עוד לפני שלב האכלוס שלה. עיתונאים ובכירים מעולם הנדל"ן שסיירו במקום במהלך הבנייה והפיתוח, וכן זמן קצר לפני שלב האכלוס, השתוממו לחזות בפיתוח היוקרה שתוכננו על ידי אדריכלים בינלאומיים, והם הבהירו כי ניתן לומר בוודאות, ש'רמת גבעת זאב' הינה השכונה היפה ביותר בישראל. עכשיו אתם יכולים להיות חלק, ולנצל את מספר הדירות שעוד נותרו .

מתענינים? כנסו לכאן>>

מראה כללי על השכונה היוקרתית צילום:יח"צ
צילום:יח"צ
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר