שתף קטע נבחר

איילי: "אסור לחשוב שהעבודה הסתיימה"

החלוץ שכבש צמד ב-2:3 של הפועל ר"ג על הפועל חיפה, נותר עם רגליים על הקרקע: "עד לסוף העונה אנחנו חייבים לנצח את המשחקים בבית שלנו". צ'קאנה: "אוהבים את ירון קוריס"

הפועל ר"ג הצליחה לשים אתמול את כל האירועים האחרונים שפקדו את המועדון בצד והציגה משחק כדורגל משובח בדרך לניצחון 2:3 על הפועל חיפה. התוצאה בסיום קצת מקפחת את האדומים שהגיעו לאין ספור מצבי הבקעה ויכלו בשקט לכבוש שערים נוספים. 

 

כובש שני השערים הראשונים לזכות האדומים, החלוץ סרג' איילי, שהוחלף מיד לאחר הכיבוש השני בעקבות פציעה אמר הבוקר (א') ל-ynet: "אני מאמין שלא מדובר בפציעה קשה ושאהיה כשיר למשחק בשבוע הבא. במשחקים האחרונים היו לי לא מעט הזדמנויות לכבוש אבל החמצתי אותן. לפחות במשחק הזה כבשתי שני גולים".


סרג' איילי: "מאמין שאהיה כשיר למשחק הבא" (עוז מועלם)

 

איילי הוסיף: "התכוננו למשחק בעבודה קשה ואין לי ספק שזה ניצחון חשוב, אבל אסור לחשוב שפה הסתיימה העבודה. אנחנו חייבים לנצח עד סוף העונה, לפחות את המשחקים בבית שלנו, כדי שנהיה עם ראש נקי לקראת הישורת האחרונה".

 

במועדון שיבחו את משחקו של קרלוס צ'קאנה שציין 100 הופעות במדים האדומים ואמר: "אני שמח שניצחנו במשחק ה-100 שלי. עבורי זה בהחלט רגע מרגש כי הפועל ר"ג היא הכל בשבילי".

 

על הבעלים ירון קוריס, שהודיע ביום חמישי על עזיבתו את הקבוצה בסוף העונה, אמר צ'קאנה: "אנחנו מאמינים ואוהבים את ירון ובטוחים שהכל יהיה בסדר. כל השבוע דיברנו על זה שנשים את הכל בצד ונתרכז רק במשחק ואני שמח שהצלחנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרלוס צ'קאנה הפועל רמת גן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים