שתף קטע נבחר

ניסו אביטן: "יהיה לא פשוט, אבל אנחנו צריכים לעלות"

הפועל רעננה תתמודד הערב (19:15) במגרש הסינטטי של א.ס אשדוד מליגה א' דרום ומאמנה משוכנע: "אנחנו פייבוריטים, אבל זה הזמן של הקבוצות האלה לחפש הפתעה"

הפועל רעננה תתמודד הערב (19:15) במשחק חוץ נגד א.ס אשדוד מליגה א' דרום בשמינית גמר גביע המדינה. מצד אחד במועדון מעודדים מהניצחון 1:2 על הפועל באר שבע, שקטע סדרה של 15 משחקים ללא ניצחון בליגה ומצד שני הקבוצה מודאגת ממצבה הקשה מתחת לקו האדום.

 

למרות הבדלי הרמות, ברעננה לוקחים את המפגש בשיא הרצינות ומודאגים מכך שהוא יתקיים על מגרש סינטטי. למרות זאת, במועדון הבהירו כי הדבר לא ישמש כתירוץ. הקשר דיוויין נאה הפצוע ייעדר, המגן עדי נמני יקבל מנוחה ולעומתם ירדן כהן ואור דסה, שריצו עונש הרחקה, ישובו להרכב הפותח.

 

ניסו אביטן (צילום: אורן אהרוני)
ניסו אביטן(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן אביטן אמר: "מבחינתנו זה משחק קשה. נכון שאנחנו פייבוריטים ברורים, אבל בגביע זה הזמן של הקבוצות האלו לחפש את ההפתעות. אנחנו נערכים גם למגרש הסינטטי בו יתקיים המשחק וגם לעובדה שיהיה קרב לא פשוט, אבל אנחנו חושבים שאנחנו צריכים לעבור לשלב הבא".

 

הפועל חיפה תתמודד נגד מ.ס כפר קאסם מהליגה הלאומית ותחסר את אחי בללתי הפצוע. המאמן חיים סילבס: "מפעל הגביע הוא חוויה מרגשת שכולם אוהבים ולכן משחק בו הוא תמיד קשה ולא משנה מול מי ההתמודדות. אנחנו מכבדים את כפר קאסם ויחד עם זאת נעשה את כל מה שאפשר וצריך בכדי לעבור שלב".

 

השתתף בהכנת הידיעה: איתן גליקמן
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניסו אביטן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים