בחירות 2020

'הליכוד' במתקפה נגד השר נפתלי בנט: "גלה אחריות"

'הליכוד'יוצאים במתקפה חריפה נגד יו"ר 'הימין החדש', השר נפתלי בנט, אותו הם מאשימים שגרם לכך שפעמיים לא קמה ממשלת ימין וקוראים לו להתאחד עם יתר מפלגות הימין (ארץ)

השר בנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"בנט, גלה אחריות!", כך קוראים הערב (שלישי) במפלגת 'הליכוד', בניסיון להגביר את הלחץ על המפלגות שמימין לליכוד, להתאחד ולרוץ יחד, וזאת כיממה לפני תום המועד להגשת הרשימות בבחירות לכנסת ה-23.

בהודעה מטעם 'הליכוד' נאמר כי "השמאל התאחד - הם לא הולכים לאבד אף קול. עכשיו הימין חייב לעשות הכל כדי למנוע בזבוז קולות".

במפלגתו של נתניהו, תקפו בחריפות את יו"ר 'הימין החדש', שר הביטחון נפתלי בנט, והאשימו אותו שבגללו לא קמה ממשלת ימין. "לצערנו בנט בזבז קולות בבחירות באפריל, ובבחירות האחרונות דחק את 'עוצמה' החוצה ממפלגתו. לכן לא הצלחנו להקים ממשלת ימין".

איילת שקד, הערב (ללא קרדיט)

בליכוד הביאו ראיה מהאיחודים בשמאל ואמרו כי "כפי שאורלי לוי מצאה את עצמה באותה מפלגה עם תמר זנדברג ממרצ, וכפי שברשימה המשותפת חברו קומוניסטים ואיסלאמיסטים לרשימה אחת, כך מוטלת על בנט האחריות לגבש בלוק טכני כדי להציל את כל קולות הימין".

"בנט, גלה אחריות!", חתמו בליכוד את הודעתם.

בהודעה משותפת לימין החדש והאיחוד הלאומי, נמסר כי "נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ פועלים ביממה האחרונה במאמצים כבירים במטרה לגבש רשימה אחת חזקה שתייצג נאמנה את הציונות הדתית ואת הימין האידיאולוגי.

"קראנו ואנו ממשיכים לקרוא לבית היהודי ולרב רפי פרץ להיכנס יחד עמנו למפלגה אחת מנצחת. אסור לבזבז אף קול".

מוקדם יותר היום, קראה יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד, ליו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ להניח את המחלוקות בצד ולהצטרף עם מפלגתו אליהם.

"אתמול בלילה נוצרה הזדמנות לבצע איחודים בימין", אמרה שקד, בנט, סמוטריץ ואני, עובדים יחד כבר הרבה שנים, פוליטיקאים מאוד ביצועיים, עם הרבה הישגים מוכחים ויכולת עשייה".

שקד הוסיפה ואמרה כי "אנחנו חושבים שכרגע עבור מחנה הימין הדבר הנכון, שהבית היהודי, בהובלת רפי פרץ, יצטרפו אלינו ונצעד יחד לניצחון גדול. כרגע אפשר לשים מחלוקות בצד ולנסות להגיע לאיחוד גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר