"חנקו את אשתי": חשד לרצח אישה בת 33 מהפזורה הבדואית

לאחר שבעלה הזעיק את מד"א, האישה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קריטי, שם נקבע מותה. על גופתה נמצאו סימני אלימות. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה ארבעה חשודים במעשה

זמן צפייה: 00:25

חשד לרצח בדרום: נקבע הלילה (שלישי) מותה של שאדיה אבו סריחאן בת ה-33, אמא לשלוש בנות ולתינוק בן חצי שנה מהכפר ביר אל משאש שבפזורה הבדואית, סמוך לנבטים. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קריטי תוך פעולות החייאה, לאחר שבעלה הזעיק את מד"א, וטען "חנקו את אשתי". על גופתה נמצאו סימני אלימות.

המשטרה פתחה בחקירה ועצרה ארבעה חשודים במעשה, בני משפחתו של הבעל. בשעות הערב נעצר חשוד חמישי במעורבות במקרה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באישה שלישית של אותו גבר, אבל ברישומים לא מופיעה כנשואה.

זירת הרצח בפזורה הבדואית
זירת הרצח בפזורה הבדואית | צילום: דוברות המשטרה

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"אין קונים לאג'נדה חברתית": למה כחלון פורש מהחיים הפוליטיים?

"כל אחד יכול לעשות שינוי": מי דואג לדרי הרחוב בדרום ת"א?

חברי הנער שנורה למוות בנהריה: "היה ילד כריזמטי עם חיוך ענק"

אמבולנס
אמבולנס (ארכיון) | צילום: חדשות 13

חובש רפואת חירום במד"א, עלה עבד אל-כאלק, סיפר כי "כשהגעתי לבית חברתי לכוחות המשטרה שביצעו בהדרכה טלפונית של חובש ממוקד מד"א פעולות החייאה בסיסיות באישה. המשכתי את הטיפול שלהם, ביצעתי בדיקות רפואיות, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת לטיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והיא פונתה במצב קריטי לבית החולים, שם נקבע מותה".

לפני כשבועיים נורה מוחמד קמאל סעדי תושב המועצה המקומית בסמת טבעון שבגליל בן 39. צעיר כבן 20 נפצע קשה-בינוני באירוע. השניים ככל הנראה היו ברכב כשנורו. זהו אינו מקרה הרצח הראשון במשפחה בתקופה האחרונה, ולפני כשלושה חודשים אחיו נרצח בזמן שבילה בחתונה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, ואם יש קשר למקרה שאירע באוקטובר.

חובש מד"א יאיר סיאני סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני גברים עם פצעי ירי בגופם, אחד מהם היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מייד להעניק להם טיפול רפואי, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבית החולים - גבר במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה וצעיר במצב בינוני עד קשה".

יום לפני כן שחרר בית משפט השלום בנצרת בתנאים מגבילים את שלושת החשודים במעורבות ברצח עאדל חטיב בן ה-17, שגופתו אותרה בתחילת החודש בשטח פתוח בשפרעם. החשוד הרביעי שוחרר לפני כמה ימים. שחרור החשודים התרחש בשל התפתחות משמעותית בחקירת הרצח - כאשר זהותו של החשוד המרכזי כבר ידועה למשטרה.

בן דודו של הנער, עו"ד סעיד חטיב אשר מכהן כמנהל עיר ללא אלימות בעיריית שפרעם, סיפר יום לאחר איתור הגופה כי "קיבלנו את ההודעה בתדהמה ובהלם. ילד בן 17, תמים, חייכן, התנדב בעיר ללא אלימות ותרם לאחרים. וכך היה הסוף שלו, במקום שילמד, ישלים בגרויות, יתחתן ויהיה אזרח מהשורה – הוא גמר את החיים שלו בתוך קבר בגיל מאוד צעיר".