שתף קטע נבחר

חיפה: קולמה ובוקולי יפתחו מול מכבי ת"א

בירם כיאל החלים, אך יחכה להזדמנות שלו על הספסל, גם פיטר מסיללה נמצא כשיר וימשיך ב-11 של אלישע לוי

לאחר שהפועל תל אביב הביסה את בני יהודה 0:4 וצמצמה את הפער בצמרת לשמונה נקודות, משחקה של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב ביום שני בקרית אליעזר הופך לבעל חשיבות גדולה יותר עבור הירוקים, שרוצים להגיע לפלייאוף עם פער גדול ככל שאפשר.

 

המאמן אלישע לוי אמר לקראת המשחק החשוב: "אני מקווה שכולם יעמדו לרשותנו ויהיו בריאים. למדנו מהמשחק מול נתניה שבכל משחק אפשר לאבד נקודות. אין משחק קל, המאבק יהיה עד הסוף ונעשה הכל כדי להיות מוכנים". לאחר האימון המסכם נראה כי רק מוחמד גאדיר לא יהיה כשיר למשחק.


שחקני מכבי חיפה רוצים להמשיך לחגוג גם ביום שני (צילום: חגי אהרון)

 

החלוץ עדיין סובל מכאבים חזקים בגבו ולא הצליח להתאמן היום. רק סמוך למועד פתיחת המשחק יידעו בוודאות אם הוא יוכל להיכלל בסגל. כרגע נראה כי הסיכויים

לכך קטנים. מי שכן ייכלל בסגל הוא הקשר בירם כיאל שערך היום אימון מלא. למרות זאת, נראה כי שני הקשרים האחוריים יהיו גוסטבו בוקולי וג'ון קולמה.

 

כידוע, מי שמחכים במיוחד למשחק הזה הם האוהדים הירוקים, שזוכרים את איבוד הנקודות הראשון העונה בסיבוב הראשון, לאחר שהפסידו 1:0 ליריבה המושבעת שתגיע מחר לעיר הכרמל. לוי: "האוהדים שלנו ימלאו את האצטדיון והכי חשוב מבחינתם הוא ניצחון. אני לא חושב שיש כאן עניין של נקמה, כי נקמה אף פעם לא שמה אותך במצב טוב". היציעים צפויים להיות מלאים, למרות שנותרו מאוד בודדות של כרטיסים.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ג'ורג' טשיירה, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים