אחדות השמאל

פרץ והורוביץ: "נוביל, אנחנו ננווט את הממשלה הבאה"

ראשי 'העבודה' ומרצ, עמיר פרץ וניצן הורוביץ, כינסו מסיבת עיתונאים והציגו רשמית את אחדות הסיעות: "בשורה גדולה למרכז-שמאל, חדשות רעות לגוש החסינות של נתניהו" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פרץ והורוביץ, הערב (צילום: ללא קרדיט)

ראשי 'העבודה' ומרצ, עמיר פרץ וניצן הורוביץ, כינסו הערב (שני) מסיבת עיתונאים והציגו רשמית את אחדות הסיעות: "בשורה גדולה למרכז-שמאל, חדשות רעות לגוש החסינות של נתניהו".

לדברי פרץ: "היום אנו קובעים מי יוביל את מדיניות הממשלה הבאה. אנחנו נוביל, אנחנו ננווט את הממשלה הבאה לממשלה של שינוי ותקוה. היום אנחנו מביאים את בשורת השינוי והתקוה לבחירות 2020".

פרץ הוסיף: "היום אני גאה לעמוד לצידו של חברי ניצן הורוביץ. המכנה המשותף ביננו הוא גדול יותר מהמפריד ביננו. אני חש כי נוצרה פה הזדמנות בלתי רגילה. החיבור הזה הוא מכפיל כח ואנו נחזק איתו את שני הדגלים: דגל הצדק החברתי, ודגל השלום".

לדבריו: "היום אנו מנפצים את תוכנית נתניהו להשיג בבחירות הקרובות 61 מנדטים לחסינות. היום אנחנו מתחילים לבנות את החסינות האמיתית למדינת ישראל, כמיליון ילדים עניים, לחולים שממתינים בתור לבתי החולים, לגמלאים ולנכים, למשפחות הצעירות ולמשפחות החד הוריות ולילדים בעלי צרכים מיוחדים, להתיישבות העובדת המותקפת על ידי הממשלה, חסינות למיעוטים המופלים".

ח"כ הורוביץ אמר: "האיחוד היה מטרתי הפוליטית מהיום שנבחרתי לכהן כיו"ר מרצ. זו בשורה מצוינת לכל מי שדוגל בשלום, צדק חברתי, שותפות יהודית ערבית, זכויות אדם ואזרח, לכל מי שדוגל בשלטון החוק, בדמוקרטיה. עבור מי שרוצה לראות כאן תהליך מדיני, כלכלה הוגנת ושיוויון זכויות".

"זהו רגע היסטורי לשמאל הישראלי", אמר הורוביץ: "האיחוד הזה הוא בשורה גדולה לגוש המרכז-שמאל וחדשות רעות עבור ביבי וגוש החסינות שלו, הכהניסטים ואנשי החושך".

לדבריו: "מי שרוצה להצביע ימין - יכול להצביע לליכוד או לכחול-לבן. מי שרוצה להצביע מרכז-שמאל - יש לו פתק אחד- "אמת" העבודה-מרצ-גשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר