מבזקים

סתיו שפיר מתבכיינת בעקבות סילוקה הצודק

סתיו שפיר תיזכר כאפיזודה עלובה ומעצבנת בפוליטיקה הישראלית. חברת כנסת צווחנית, רגזנית, מתקוטטת, נרגנת המעסקת תמיד בזוטות במקום בעיקר. ובעיקר היא מרחיקת הקול הגברי.
 
גברים לא מצביעים עבור סתיו שפיר ועבור מרב מיכאלי. מיכאלי נתקעה במפלגת העבודה והיא תהיה למאבה הצער גם בכנסת הבאה כך שרבע המנדט של הכלומניקיות שעוד נשרך אחרי שפיר, יש לו לאן ללכת.
 
היום, עם סילוקה מהאיחוד העבודה גשר מרצ היא שוב פתחה פה גדול התבכיינה  והשמיצה. ברוך שפטרנו מעונשה של זו.  סתיו שפיר: "בוקר של רגשות מעורבים. נראה שנקמנות או תחרותיות לא בריאה, הם שמונעים איחוד גדול יותר, עם המפלגה הירוקה", אמרה שפיר. היידה, הביתה.
.
 
לעומת זאת, אחציק שמולי מברך על המהלך: ״זה איחוד של שינוי ותקווה. אני מברך את ראשי שתי המפלגות שגילו אחריות רבה והגיעו להסכם דרמטי וחשוב הלילה. זו החלטה לא פשוטה אבל מפוכחת ומתחייבת מהמציאות ואני שמח שיוזמתי נענתה והתקבלה במלואה.
.
״המהלך מנטרל באופן מוחלט את הסכנה שבאובדן 150 אלף קולות שרוצים שינוי ומסירת השלטון לנתניהו לקדנציית בלהות. לכן, הליכה בנפרד היתה בגדר הימור מסוכן ומיותר על גורל הבחירות וגם על הסיכוי לנצח בבחירות וטוב שנמנע. יש לנו רשימה מצוינת וזהות ברורה ומכאן אנחנו צועדים קדימה יחד למשימה החשובה של מהפך במדינה״.
.
 
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן