שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: יבוריאן התנצל ושב לאימונים

אחרי שאמש נזרק מהאימון והושעה, התנצל החלוץ הארמני. הוא נטל חלק באימון, אך אינו מתוכנן לפתוח מול חיפה. כחלון יקבל קרדיט ב-11. גם טומאשיץ' שב לאימונים, אבל לא ייכלל בסגל

חלוץ מכבי תל אביב, איליה יבוריאן, סיים את השעייתו מהקבוצה לאחר פחות מ-24 שעות. אתמול (ו') נזרק החלוץ הארמני מהאימון לאחר עימות פיזי שהתחיל עם רונלד ראלדס, אותו סירב יבוריאן לסיים על אף נסיונות הפרדה של הנוכחים במקום. לאחר האימון יצאה הקבוצה בהודעה רשמית לפיה החלוץ מושעה עד להודעה חדשה, אשר התקבלה היום.

 

יבוריאן הגיע לקרית שלום, התנצל בפני השחקנים ונטל חלק באימון. למרות זאת, ועוד לפני האירוע, תוכנן הארמני לשוב לספסל, אחרי מספר רב של משחקים

בהם קיבל קרדיט בהרכב. המנג'ר אבי נמני מתכנן לפתוח בקרית אליעזר עם חלוץ בודד בחוד - עמנואל מאיוקה, כאשר יוסי שבחון ותמיר כחלון ימשיכו לשחק באגפים.

 

בקישור האחורי צפויים לפתוח שרן ייני ואנדריי קומאץ', כאשר גיז'רמו ישראלביץ' ומאור בוזגלו ייאבקו על המקום הנוסף בקישור. במרכז ההגנה ימשיך ליאור ז'אן, שישחק לצידו של ראלדס. רוני גפני ויובל שפונגין ישלימו את חוליית ההגנה.

 

חדשות טובות לנמני מגיעות מכיוונם של הפצועים דור מלול ואיגור טומאשיץ'. השניים, שהחלימו כל אחד מפציעה קשה אחרת, שבו לאימונים מלאים עם הקבוצה והם ימשיכו להגביר את קצב האימונים בהדרגה. השניים לא ייכללו בסגל למשחק ביום שני, אולם הם צפויים לשוב לסגל הקבוצה לקראת משחקי הפלייאוף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טומאשיץ' ויבוריאן
צילום: יועד כהן
מומלצים