Skip to content

פגע, דרס, נמלט, הצית את רכבו ואיים על עדה לשנות עדות

תושב שפרעם נואשם היום כי דרס אדם אתו היה מסוכסך והפקירו פצוע קשה ושרוע על המדרכה. שרף את רכבו וניסה להטות עדות של עדה בתיק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב שפרעם מואשם כי דרס בכוונה תחילה תושב אחר, הפקירו, הצית את רכבו לטשטש עדויות ואף ניסה להטות עדותה של אחת מעדות המשטרה. התושב נעצר והיום (חמישי) הגישה המשטרה את כתב האישום עם בקשה למעצר עד תום הליכים

בבוקר ה- 11.11.19 התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר שפונה לבית החולים רמב"ם כשהוא פצוע באורח קשה לאחר שנפגע מרכב בזמן שצעד לצד המדרכה ברחוב שיח אמין טריף בשפרעם. הנהג נמלט עם רכבו מהזירה בהפקירו את הפצוע קשה שרוע על המדרכה.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

שוטרי משטרת ישראל יחד עם בוחני תאונות דרכים הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירה לאיתור זהות הנהג. חוקרי המשטרה ביצעו פעולות חקירה רבות במטרה להתחקות אחר מסלול הרכב הפוגע ולאתר את הנאשם תוך הפעלת אמצעים מיוחדים עד לאיתורו, מעצרו והבאתו לתחנה.

מחקירת המשטרה עלה כי טרם קרות האירוע הייתה היכרות בין הנאשם לקורבן ואף התגלע ביניהם סכסוך. מהחקירה עלה כי הנאשם סטה עם רכבו בכוונה לצד הדרך ופגע בקורבן בעוצמה, לאחר מכן הפקיר אותו ביודעין, כשהוא כאמור שרוע על המדרכה, פצוע במצב קשה.

חוקרי משטרה בשפרעם - ארכיון (צילום: משטרת ישראל)
חוקרי משטרה בשפרעם – ארכיון (צילום: משטרת ישראל)

עוד עלה מחקירת האירוע עלה כי הנאשם, לא הסתפק בכך ואף הצית את רכבו זמן קצר לאחר האירוע. יותר מכך, הוא גם פנה לאחת מהמעורבות בשנתנו עדות בתיק ואמר לה לגשת למשטרה ולשנות את עדותה, כל זאת במטרה לשבש את החקירה ולהעלים ראיות.

מעצרו הוארך מעת לעת בהתאם לבקשת המשטרה והיום עם סיום מלאכת איסוף הראיות וניהול החקירה הוגשו כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בחיפה באמצעות פרקליטות מחוז צפון. שפרעם.

במשטרה מדגישים כי תאונת פגע וברח בדגש מיוחד על הפקרה של אדם שנפגע כתוצאה מהתאונה הינה אירוע חמור ומשטרת ישראל, כמו גם במקרה הזה, משקיעה מאמצים חקירתיים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי להגיע אל אותם חשודים ולהביאם לדין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן