פרטים חדשים על ההימלטות הדרמטית של מנכ"ל ניסאן מיפן: על פי פרטים שפורסמו במספר כלי תקשורת בעולם, קרלוס גוהן, אחד האנשים העשירים בעולם, נמלט מהדירה שלו ביפן לאחר שהתחבא בארגז של כלי נגינה. כשהוא בתוך הארגז, הוא הוברח לשדה תעופה מקומי, משם המריא לטורקיה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

על פי הפרסום, גוהן אירח ארוחת ערב בדירתו, והזמין את ה"נגנים" במטרה לנגן ולבדר את אורחיו. אלא שבתום האירוע, גוהן ככל הנראה הוכנס לאחד הארגזים והוברח מהמקום. לאחר מכן הגיעו לשדה תעופה קטן ביפן משם המריא מטוס פרטי לטורקיה. מיד לאחר הנחיתה בטורקיה, המשיך גוהן ללבנון – שם הוא הודיע על הימלטותו מיפן.

"אני נמצא כעת בלבנון ולא מוחזק יותר כבן ערובה על ידי ממשל יפני ומערכת משפט מושחתת", אמר גוהן בהודעה שפרסם עם הגיעו לבירה הלבנונית. "לא נמלטתי מהצדק, אלא נמלטתי מחוסר צדק ומרדיפה פוליטית".

ביפן האשימו את גוהן בשימוש בנכסי החברה ללא פיקוח, דיווח כוזב על ערך ההכנסה שלו כשעל פי החשד הוא שלשל לכיסו לא פחות מ-40 מיליון אירו במרמה – במהלך חמש השנים האחרונות. הוא שוחרר בערבות לקראת משפטו שהיה אמור להתקיים בשנה שעברה, אך כעת כשהוא נמלט, לא ידוע איך הרשויות ביפן ימצו עמו את הדין.