מאות בחורים השתתפו במעמד 'ארוממך'

מאות בחורי ישיבות השתתפו במוצאי שבת האחרונה במעמד 'ארוממך', אשר נועד להעצים ולהמריץ את עמלי התורה הצעירים לכתיבת חידושי תורה והלכה (חדשות חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: קובי הר צבי)

מאות בחורי ישיבות השתתפו במוצאי שבת האחרונה במעמד 'ארוממך', במסגרת פעילות ארגון 'רוממות' אשר נועד להעצים ולהמריץ את עמלי התורה לכתיבת חידושי תורה והלכה.

המעמד נערך מידי שנה והוא כולל בין היתר חלוקת מלגות הצטיינות, ובחירת 150 החידושים מתוך 600 חידושי תורה שנשלחו והודפסו בספר מיוחד.

הגאון רבי משה צדקה שיבח את הפעילות החשובה של תכנית רוממות בכלל ואת פרוייקט כתיבת החבורות, ועודד את הבחורים להמשיך ולהשקיע.

הגאון הרב שלמה זעפרני חיזק את הבחורים והביע את התפעלותו מהאברכים נציגי רוממות שעושים עבודת קודש ע"י שמשקיעים מזמנם בבחורים.

בעיצומו של הכנס חולקו המילגות הגבוהות לבני הישיבות שכתבו את החבורות הנבחרות ביותר, כאשר הפרס הראשון עמד על 1,000 ש"ח, והפרס השני עמד על 500 ש"ח ל- 2 זוכים, כמוכן חולקו עוד פרסים רבים של 200 ש"ח, ו-100 ש"ח.

על הצד האמנותי הופקדו ענק הזמר החסידי אלי הרצליך ואמן הקלידים לייבלה ליפסקר. שסחף את הבחורים בשירה וריקודים.

בנוסף נשא דברים מנהל התוכנית הרב יעקב אגסי אשר הביע התרגשותו לנוכח ההיענות של בני הישיבות לפרויקט החבורות, והודיע שהבחורים שלא זכו להכנס לספר, בעז"ה יכנסו בפעם הבאה, כמו כן הודה במיוחד ליו"ר תנועת ש"ס שר הפנים הפריפריה והגליל אריה דרעי , ולצביקה כהן מ"מ וסגן ראש העיר ירושלים ועוזרו המסור שלום יוחנן, שטרחו ודאגו שתוכנית זו תצא לפועל על הצד הטוב ביותר, ושלקחו על עצמם את העול הכלכלי של הפרויקט. כמו כן הודה למינהל הקהילתי רמת שלמה שמוביל את תכנית בני הישיבות לאורך כל השנה, תוך שהוא מציין לשבח את פועלם החשוב והברוך של מנהל המינהל עזרא ברגר ורכז פרוייקט בני הישיבות שמחה ברנשטיין עבור הפרויקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר