שריפה בבניין רב קומות ברמת גן: שמונה נפגעו קל משאיפת עשן

אש פרצה במבנה ברחוב ביאליק שבעיר. 22 צוותי כיבוי הגיעו למקום, ביצעו סריקות וחילצו בעזרת מנופים את שמונת הנפגעים – שפונו לבתי חולים. אין לכודים במקום

זמן צפייה: 00:21

שמונה בני אדם נפגעו היום (שלישי) קל משאיפת עשן בשריפה שפרצה בחדר מדרגות של בניין רב קומות ברחוב ביאליק שברמת גן. 22 צוותי כיבוי הגיעו למקום, חילצו בעזרת מנופים את הנוכחים, פעלו לכיבוי השריפה וסרקו את הבניין עד שווידאו שאין בו לכודים. הנפגעים פונו לבתי חולים. צומת ז'בוטינסקי-ביאליק נחסם זמנית לתנועת כלי רכב.

חובש מד"א, ליפא הירש, סיפר: "מדובר בשריפה בקומות העליונות של בניין מגורים. לוחמי האש חילצו אלינו בעזרת מנופים שישה נפגעים, כולם במצב קל עם סימני שאיפת עשן, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

החלה הרצת אסדת הגז לווייתן; כ-2,000 תושבים התפנו מבתיהם

בריטניה תפנה לרשויות בקפריסין: "מודאגים מהוגנות משפט הצעירה"

349 הרוגים, עלייה של 10% בתאונות הקטלניות: סיכום 2019 בדרכים

שריפה פרצה בבניין ברמת גן
שריפה פרצה בבניין ברמת גן | צילום: ליזה מלניק

אחת מדיירות הבניין סיפרה כי שפכה דליים של מים, אך האש המשיכה לבעור. לדבריה, "הלהבות לא נכנסו לדירה ואף אחד לא נפגע, רק נשאר הפחד עצום ונורא מה היה קורה אם מישהו היה נתקע ולא היו מצילים אותו".

אתמול פרצו שתי שריפות בירושלים, כאשר בשתיהן לא היו נפגעים. האחת פרצה בבניין מגורים ברחוב סורוצקין שבירושלים, והשנייה עלה באש מבנה עץ שהיה צמוד לבית ברחוב אור שרגא.

לפני כשבועיים נהרג גבר כבן 50 בשריפה שפרצה בבית מגורים ברמלה. מחקירת נסיבות האירוע, עולה כי אחד מכיווני החקירה הוא חשד לרצח. השריפה פרצה ביחידת מגורים ברחוב התבור בעיר. חמישה צוותי כיבוי שהגיעו לזירה חילצו את הגבר מהדירה לאחר ששאף עשן רב, וצוותי מד"א שהעניקו לו טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותו אחרי זמן קצר. שני צעירים, שסייעו לצוותים בפעולת החילוץ, נפצעו קל.