"הילדה לא הגיבה, הפחידה אפילו את הרופאים": תמר ג'יבלי בת החצי שנה מכפר תפוח אושפזה לפני כשבועיים בבית החולים שיבא תל השומר במשך 7 ימים בגלל מחלת שפעת שהסתבכה. זאת, למרות שקודם לכן הם הגיעו עמה פעמיים לבית חולים אחר משום שסבלה מחום גבוה - אך הרופאים שחררו אותה בטענה כי אין לתינוקת כלום. כשהוריה ראו כי מצבה הבריאותי מחמיר, החליטו ללכת לבית החולים שיבא תל השומר - שם ניתן לה האבחון המדויק. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

אמה, מיכל, סיפרה כי טרם האשפוז החום של תמר עלה בצורה דרסטית ונשאר גבוה במשך שבוע ימים. בנוסף לכך, היא סיפרו ההורים כי היא הפסיקה לתקשר עם סביבתה: "היא הייתה אפתית לגמרי והפחידה את כל הרופאים. היא לא אכלה ולא הגיבה לכאב, זה היה מפחיד", סיפרה אמה. 

הרופאים בבית החולים חיברו את תמר לעירוי ולזונדה, וטיפלו בה באמצעות שילוב של מספר סוגי אנטיביוטיקה. "זה היה נורא", הוסיפה האם. "היא ילדה מלאת חיים וצחוק, ופתאום לראות אותה ככה ומחוברת לכל המכשירים זה היה מתסכל ומייאש. חשבתי מה עשיתי לא בסדר ואיפה טעיתי". 

מיכל ובעלה הם הורים לשישה ילדים, שכולם חוסנו בגיל צעיר. האם סיפרה שבעבר "לא האמינה" בחיסונים נגד וירוס השפעת ולכן לא חיסנה את ילדיה הבוגרים. אך לאחר שראתה את בתה תמר במצב כה חמור - הבינה את חשיבות החיסונים ותדאג לחסן את כל ילדיה. "אין מצב שאני עוברת סיטואציה כזאת שוב", הדגישה. "לשמחתנו, זו רק שפעת. אבל היום אנחנו יודעים שזה יכול להיות חמור מאוד ומסוכן".

לפניות לכתבת: avivitm@ch2news.co.il