כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חשוד נעצר

חשוד במעשה נעצר: אדם בשנות ה-50 נדקר בירושלים ומת מפצעיו

הרקע לא ברור: גבר כבן 50 נדקר ונפצע באורח אנוש בשכונת הר חומה בירושלים ובבית החולים מת מפצעיו • חשוד במעשה נעצר

חשוד במעשה נעצר: אדם בשנות ה-50 נדקר בירושלים ומת מפצעיו
צוותי מד"א בזירת הדקירה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אדם כבן 50 נדקר ונפצע קשה ברחוב שאול אביגור בשכונת הר חומה. הוא פונה במצב קשה על ידי מד"א לבית החולים ובהמשך מת מפצעיו. במשטרה פתחו בחקירה ובודקים את נסיבות הפציעה.

מבית החולים שערי צדק נמסר, כי "לאחר מאמצי החייאה ארוכים וניתוח חירום נקבע מותו של הגבר כבן 50 שנדקר בשכונת חומת שמואל".

בשעות הצהרים סמוך לשעה 14:00, אותר אדם בשכונת הר חומה בירושלים, כשהוא דקור ובמצב אנוש. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה, החלו לבצע בו פעולות החייאה, והוא פונה במהלכן לבית החולים שערי צדק בעיר, במצב קריטי.

מהמשטרה נמסר, כי "בסריקות נרחבות שנפתחו בשכונה ע"י הכוחות, אותר ונעצר לפני מספר דקות חשוד באירוע, תושב האזור בשנות ה 30, והוא מועבר להמשך חקירה".

חובש רפואת חירום על בימבולנס מד"א נעם לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה בחדר המדרגות בבניין כשהוא סובל מפציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום ולבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים."

ניסים בן שימול חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפצוע שנפצע אנוש כתוצאה מדקירה בפלג גוף עליון. לאחר מכן הוא פונה לבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

ממשטרת ירושלים נמסר כי "הוזעקו השוטרים לכתובת בשכונת הר חומה, בעקבות דיווח על אדם שנמצא באחד הבניינים עם סימני חבלה על גופו, והוא פונה במצב קשה. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה".

פצוע דקירה הר חומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד