הבן מגן על אמו: ש', בנה של האם החשודה כי ניסתה הבוקר לחנוק אותו למוות כדי לגאול אותו מייסוריו אומר כי לא היו דברים מעולם. האם נעצרה בשעות הבוקר לאחר שהבן, שמאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה, התלונן שניסתה לנתק אותו ממכשיר ההחייאה אליו הוא מחובר בעקבות מחלת ניוון השרירים שממנה הוא סובל.

שעות לאחר התלונה התייצב הבן לצד אמו. "חלמתי על זה", טען ש'. "אני אוהב מאוד את אמא שלי ואני רוצה שהיא תחזור לשהות ליד מיטתי, אני זקוק לה". בית המשפט האריך את מעצרה של אמו ביממה.

גם אביו של הילד, מסרב להאמין שאשתו חשודה בניסיון רצח. "אני לא מאמין לזה, זה לא נכון", אמר א' בראיון לתכנית "שש". "יכול להיות שהילד לקח כדורים ויכול להיות שהאחות משקרת", טען האב.

"הילד שוכב בבית החולים עם חור בגרון", סיפר האב. "גם אני שנמצא לידו כל הזמן, לא מצליח להבין לפעמים מה הוא אומר. אפילו שהטיפול בו קשה מאוד, לא יכול להיות שאשתי הייתה עושה דבר כזה".

"היא אם מסורה"

מנהלת מחלקת הילדים בבית החולים רמב"ם ניבה בריק תיארה מה היה מצבו של ש' לאחר שנחנק, לכאורה, על ידי אמו. "ראיתי שש' הפך לכחול מחוסר חמצן, והאחות סיפרה לי שש' סיפר לה שאמו ניסתה להרוג אותו". במחלקת הילדים מספרים על ילד אינטילגנט שמבין את המתרחש סביבו ויודע שימיו ספורים.

קרובי משפחה רבים, בהם אחיה ואחייניה של האם הגיעו היום למחלקת הילדים ברמב"ם ותמכו בש'. אביו של ש' אמר כי אם אמו של הנער הייתה רוצה לבצע בו המתת חסד, היא הייתה עושה את זה בהיחבא בביתם, ולא בבית החולים. "היא אם מסורה, ומטפלת בש' מאז גיל שש אז התגלה כי הוא חולה במחלת ניוון השרירים".

קרובי משפחתה של האם הוסיפו כי מאז שנודע לש' דבר מעצרה של אימו, הוא החל לבכות וביקש כי אמו תשוחרר ממעצר. קרובי המשפחה הוסיפו כי הצעד שנקטה המשטרה כאשר עצרה את האם הוא מוגזם. "הילד חולם הרבה וסובל לעיתים מהזיות", סיפרו אותם קרובים, "אנחנו מקווים שהאם תשוחרר כבר מחר ממעצרה ותשוב למקומה ליד מיטתו של ש'.