סנסציה בגביע המדינה: מכבי ת"א הודחה על ידי אום אל-פחם

הקבוצה מהליגה הלאומית חזרה מפיגור 0:2 והפתיעה את הצהובים עם מהפך מדהים וניצחון 3:2 בסיבוב ח' של התחרות. ריף מסיקה כבש שער ניצחון בדקה ה-77. לאחר המשחק, החלה התפרעות ביציע של מכבי

זמן צפייה: 00:53

הפועל אום אל-פחם מהליגה הלאומית הדהימה את אלופת המדינה מכבי תל אביב היום (שבת) במשחק בסיבוב ח' של גביע המדינה בכדורגל, שנערך באיצטדיון בעפולה. הקבוצה מהליגה הלאומית ניצחה את הקבוצה של ולאדן איביץ' 3:2 לאחר שחזרה מפיגור של 0:2 והדיחה אותה מהמפעל.

אבי ריקן כבש את השער הראשון לזכות הצהובים בדקה ה-13, אילון אלמוג העלה את מכבי לייתרון של 2:0 בדקה ה-33. אך יתרון זה לא החיזק מעמד הרבה זמן. תשע דקות לאחר מכן טאדאס קיאנסקאס כבש את הראשון למארחים ושחר פיבן איזן את התוצאה עם שער עצמי שקבע 2:2

לכתבות נוספות בחדשות 13:

המוזיקה, הקהל, האבהות הטרייה ו"פאודה": עידן עמדי פותח את הלב

הרופאים הישראלים שיצאו למסע להצלת ילדים חולי לב באתיופיה

מריאליטי – לבית הלבן: כשטראמפ הדהים את ארה"ב • מסכמים עשור

אוהדי אום אל פאחם חוגגים לאחר הניצחון על מכבי תל אביב
אוהדי אום אל פאחם חוגגים לאחר הניצחון על מכבי תל אביב | צילום: חדשות 13

שער הניצחון הגיע בדקה ה-77 כאשר ריף מסיקה השלים את המהפך עם בעיטה מרחוק לרשת של אנדראס יאניוטיס וקבע את תוצאת המשחק המפתיעה.

לאחר המשחק המשטרה מסרה כי במהלך פיזור האוהדים, בסיומו של המשחק, החלה התפרעות ביציע של אוהדי מכבי תל אביב וכי היא פוזרה על ידי שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב שאבטחו את המקום. אחד מלוחמי מג"ב נפצע בתקרית ופונה לקבלת טיפול רפואי בחשד לשבר בידו. שניים מהמתפרעים, אוהדי מכבי תל אביב, נעצרו בחשד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר. המקרה הועבר גם לטיפול הנהלת הליגה.

ח"כ יוסף ג'בארין שנכח במשחק כדי לתמוך במארחת צייץ בתום המשחק: "מברוק להפועל אום אל-פחם, שהדיחה את מכבי תל אביב מהגביע והעפילה לשלב הבא. קבוצה מהליגה הלאומית מול אלופת המדינה, עם הבדלי תקציב של יותר מ-100 מיליון שקל. עם הרבה אמונה ונחישות, שחקני הפועל אום אל-פחם, ערבים ויהודים, הביאו הלילה הרבה מאוד כבוד לציבור הערבי ולספורט בכלל".