שתף קטע נבחר

גרנט דורש: "תנו תשובה לגבי הורדת הנקודות"

מנג'ר פורטסמות' טוען שאי הוודאות משפיע על שחקניו: "אי אפשר להמשיך ולקרוא כל יום משהו חדש בעיתונים". ובעניין ההפסד לברמינגהאם: "קשה לשחק פעמיים תוך שלושה ימים"

אברהם גרנט ופורטסמות' רשמו אמש (ג') עוד צעד בדרך לליגה השנייה באנגליה, לאחר שהפסידו בבית לברמינגהאם 2:1, ימים ספורים לאחר שניצחו אותם בגביע. אך זו לא הצרה היחידה של פומפי, כשהמנג'ר שלה דורש לקבל תשובות בעניין הורדת תשע הנקודות.

 

 

לאחר ההפסד אמש, נמצאת פומפי מרחק חמש נקודות מחוף מבטחים, כשמיותר לציין את ההבדל בין המצב הנוכחי להפרש של 14 נק' מהמקום ה-18, בו נמצאת האל סיטי.

 

"אני עדיין מאמין בקבוצה שלנו", אמר גרנט. "אנחנו יכולים לעשות זאת ולהישאר בליגה, אבל אנחנו חייבים לדעת היכן אנחנו עומדים. אנחנו לא יכולים להמשיך ולקרוא בעיתונים כל יום מה יהיה עם תשע הנקודות האלו".


גרנט. עתיד הקבוצה צריך להיקבע על המגרש (צילום: גטי אימג'ס)

 

"זה משפיע על השחקנים", הוסיף גרנט. "אך למרות זאת הם עושים כל מאמץ לנצח משחקים. אני עדיין חושב שעתיד הקבוצה צריך להיקבע על המגרש ולא בבית משפט".

 

ולגבי המשחק עצמו? "לא שיחקנו עם אותן האנרגיות שהצגנו בגביע", אמר גרנט. "התחלנו טוב, אך אחרי שהם כבשו בהתקפה הראשונה שלהם, לא הגבנו לכך טוב. שיחקנו לאט מדי, זה לא הקצב שאני רוצה לראות. אולי היה קשה לשחקנים לשחק פעמיים בשלושה ימים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים