ח"כים יערערו

בית הדין של 'הליכוד' הכריע: פריימריז - גם לרשימה לכנסת

בית הדין של תנועת הליכוד הורה בצהריים (חמישי) כי יש לקיים פריימריז לרשימת 'הליכוד' לכנסת. ביום שני יתקיים דיון בערעור שיוגשו ע"י חברי הכנסת, בפני חמישה שופטים (פוליטי, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פריימריז בליכוד. ארכיון (צילום: Tomer Shunem Halevi/Flash90)

בית הדין של תנועת הליכוד הורה בצהריים (חמישי) כי יש לקיים פריימריז לרשימת 'הליכוד' לכנסת, זאת למרות החלטת מרכז הליכוד.

בית הדין פרסם את פסיקתו בעתירות שהוגשו לו לקראת סבב הבחירות השלישי לכנסת, וקבע כי יש לקיים פריימריז גם לרשימת התנועה לכנסת ולא רק לראשות התנועה.

בית הדין קיבל את הטענה שההחלטה על ביטול הפריימריז לרשימה לכנסת התקבלה במרכז הליכוד ברוב שאיננו מספק לצורך השינוי הנדרש בחוק.

על ההחלטה שהתקבלה בהרכב של שלושה שופטים, צפויים לערער המתנגדים לקיום הפריימריז בבית הדין בהרכב של חמישה שופטים, שעלול לשנות את הפסיקה.

כאשר החלו הדיווחים על פריימריז לרשימת הליכוד צייצו חברי הכנסת שלמה קרעי ומיקי זוהר "אני מוכן". אך מרבית חברי הכנסת חוששים מפריימריז שכאלה וחלקם צפויים לערער נגד קיומן.

בליכוד מעריכים כי ראש הממשלה נתניהו דוחף לפריימריז לרשימה על מנת להדיח את חברי הכנסת שתמכו בגדעון סער בפריימריז על ראשות הליכוד.

ל'כיכר השבת' נודע כי כבר ביום שני יתכנס שוב בית הדין של הליכוד בהרכב מורחב של חמישה שופטים על מנת לדון בערעור של חברי הכנסת נגד קיום הפריימריז לרשימה לכנסת.

עוד נודע כי יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ מתנגד לקיום הפריימריז להרכב הרשימה, אך למרות התנגדותו ההחלטה הסופית נתונה בידי בית הדין של הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר