כמעט אסון: רכב גדול שהוסע על גבי גרר בכביש 1 ביום שני האחרון באזור מבשרת ציון, השתחרר באמצע הנסיעה - ורק בנס לא פגע בכלי הרכב הנוספים שהיו באותו הזמן על הכביש. אחד הנהגים שנסע מאחור הספיק לתעד את הרגעים הדרמטיים, ובסרטון ניתן לראות כיצד נהג המכונית שנסעה באותו הזמן בנתיב הסמוך, מצליח לבלום שניות ספורות לפני שהוא מתנגש ברכב שהשתחרר. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

"נסעתי בכביש 1 והגרר שלפניי נסע וראיתי שהרכב שהוא גרר לא קשור היטב", סיפר שמעון שצילם את הסרטון ובהמשך העביר אותו לעמותת 'אור ירוק'. "התחילו לצאת ניצוצות מהכביש כשהרכב התחיל להשתחרר. הרכב השחור שנסע בנתיב השמאלי בקושי הצליח להתחמק מהרכב שהשתחרר מהגרר וגם אוטובוס שעבר הצליח לעצור בזמן".

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר: "תחום המטענים והגרירה פרוץ לחלוטין ובכל שנה מאות מטענים נשמטים מכלי רכב. אסור להקל ראש בתופעה המסוכנת הזאת שכבר גבתה חיים. מטען כבד שנשמט בכביש מהיר עלול להיות קטלני ובמזל גדול לא אירעה כאן תאונה קשה. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים לחדד את נהלי הובלת המטען וגם המשטרה צריכה להגביר את האכיפה כנגד נהגים שמובילים מטען בצורה שמסכנת את החיים של כולנו".