אולם מקבלי פנים? לא בטרמינל 1

בעוד שבטרמינל 3 בנתב"ג יש חלל למקבלי פנים, ב-1 המיושן תמתינו לנוחתים בחוץ • רש"ת: "ניתן להמתין באולם הטיסות היוצאות בו כלל השירותים לנוסעים"

אין כניסה למקבלי הפנים. טרמינל 1 // צילום: שמעון יעיש

רבות דובר כבר על המחיר שמשלמים הנוסעים לאילת בעקבות סגירת שדה התעופה דב בתל אביב. כעת מתברר שגם החזרה מאילת לנתב"ג, לטרמינל 1, אינה מסבירת פנים עבור מקבלי הפנים.

בעוד שבטרמינל 3 הבינלאומי ניתן להמתין לשבים באולם המקורה, עם כוס קפה ביד ובאחד המושבים הרבים הפזורים בו, בטרמינל 1 הקטן והמיושן יש אמנם חלל המתנה דומה - אך הוא משותף לטיסות היוצאות ולמקבלי הפנים. 

משפחות מתלוננות

אם תעדיפו לצאת מאולם ההמתנה לקראת קרוב המשפחה שחזר מאילת, למשל, לא יאפשרו לכם להיכנס בחזרה. זאת, גם אם תצטרכו לגשת לשירותים, וגם אם מזג האוויר בחוץ קר או חם. 

האפשרות היחידה לעשות זאת היא ללכת במשך דקות ארוכות בחזרה אל הכניסה לאולם היוצאים. שם כמובן לא תוכלו לפגוש את מי שנוחתים מאילת. 

ביקשנו מהמאבטחים להיכנס לשירותים שקיימים באולם שממנו מגיעים הנוסעים, אך הם סירבו, הצביעו על שלטי ה"אין כניסה" והפנו אותנו לאולם הגדול של טרמינל 1. 

מאבטחים בטרמינל ששוחחנו איתם, הודו ש"מדובר בעניין חדש שהתחיל כשעברו לכאן כל הטיסות מאילת. יכול להיות שיבנו משהו בהמשך. אנשים שמגיעים לפה מתלוננים על זה שאי אפשר לחכות בפנים לבאים מאילת, והם אכן צריכים לחכות רק בחוץ או בטרמינל 1, שם הטיסות היוצאות. יכול לקחת פה שנים עד שיבנו, אם בכלל. קר עכשיו, ואנשים שחיכו למשפחות שלהם קפאו פה מקור, כי היה חשוב להם שיראו אותם כשהם יוצאים החוצה. אנחנו יודעים שזו בעיה, אבל אין לנו מושג מתי יבנו פה משהו בכלל".

מרשות שדות התעופה נמסר: "לרשות הממתינים אולם סמוך, מקורה וממוזג, ובו כלל השירותים לנוסעים".

בנובמבר האחרון פורסם כי חלה ירידה של כ־33% בטסים לאילת, בשל זמני ההגעה הארוכים לנתב"ג משדה התעופה רמון והמחירים שנותרו כפי שהיו משדה דב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר