ע', תושבת הצפון שעלתה אתמול (ראשון) לאוטובוס מתל אביב לאשקלון, נתקלה בסיטואציה חריגה ולא נעימה שהתרחשה ממש לנגד עיניה. אישה ממוצא אתיופי שעלתה לאוטובוס באחת מהתחנות ביקשה לשבת ליד נוסעת צעירה באוטובוס - אך בתגובה נתקלה בהערות גזעניות קשות שהופנו כלפיה. "איך זה יכול להיות שדברים כאלה עוד קורים, שכחנו כבר איך להתנהג אחד לשני?", כתבה ע' בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה בעקבות התקרית. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

בשלב מסוים של הנסיעה הבחינה ע', שעד לאותו הרגע הייתה עם אוזניות ושמעה מוזיקה, באישה יוצאת אתיופיה שמתקרבת לצעירה אחרת שישבה בתוך האוטובוס ומתחילה לדבר איתה. ע' הורידה את האוזניות מאוזניה, ונדהמה לשמוע את הצעירה אומרת בקול תקיף לאישה שמולה: "אל תשבי פה, אני אלרגית". היא חשבה בתום לב שהיא פשוט לא שומעת טוב, החליטה להתקרב אל השתיים, אך כשעשתה זאת - שמעה את הצעירה מוסיפה ומסבירה לאישה בלעג: "אני אלרגית לריח שלך". 

"הייתי בהלם", סיפרה ע' בשיחה עם החדשות 12. "פעם ראשונה שאני שומעת דבר כזה. גבר מבוגר שעמד על יד אמר לבחורה הצעירה שהיא נמצאת במקום ציבורי ואני אמרתי לה שתתבייש". לדבריה, למרות התקרית הלא נעימה האישה לא ויתרה והחליטה לשבת בכל זאת ליד הבחורה הצעירה - עד שהגיעה ליעדה. 

ליצירת קשר עם הכתבת: avivitm@ch2news.co.il