שתף קטע נבחר

ירדן שועה חזר להתאמן

לאחר שהושעה מהסגל של מכבי חיפה למשחק מול הפועל ב"ש, ומסביבתו נשמעו קולות על רצונו לעזוב, הירוקים משדרים עסקים כרגיל: "העבירה המשמעתית תטופל בתוך המועדון". ערך אימון קל בעקבות פגיעה בקרסול

סיבוב פרסה? ירדן שועה הוחזר הבוקר (שלישי) לאימוני מכבי חיפה כרגיל, לאחר שהושעה מהסגל למשחק מול הפועל באר שבע אתמול בעקבות עבירת משמעת באימון הקבוצה. החלוץ ערך אימון קל בלבד, ועבר טיפולים בקרסול בעקבות פציעה. 

 

לטבלת ליגת העל

 

לאחר ההשעיה נשמעו קולות מסביבתו של החלוץ בדבר רצונו לעזוב את הקבוצה ואף עלתה האפשרות שהוא יעבור לבית"ר ירושלים או להפועל באר שבע. כעת, מתברר, מנסים הירוקים לשדר עסקים כרגיל ובהודעה שיצאה מהמועדון נמסר: "עבירת המשמעת תטופל בתוך המועדון".

 

ירדן שועה חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
שועה ברגע נדיר של חגיגה העונה(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

ההשעיה האחרונה הגיעה בעקבות התחצפות למאמן מרקו בלבול במהלך אימון, וזו ממש אינה הפעם הראשונה בה השניים לא משדרים על אותו הגל. שועה אינו מרוצה ממיעוט הדקות להן הוא זוכה וכבר מספר פעמים ביטא את תסכולו.

 

באחת הפעמים התקומם על כך שהתבקש לנוח ובמקרה אחר הגיב בכעס לכך שלא תורגל כאחד הבועטים באימון. לפחות במקרה אחד בו לא שותף במשחק הוא נמנע בהפגנתיות מלחגוג עם שאר השחקנים מול אוהדי הקבוצה לאחר ניצחון. בעקבות התקרית האחרונה נראה היה שאין דרך חזרה מפרידה בין הצדדים, אך כעת מסתמן שהירוקים ינסו למצוא דרך לעזור לשחקן לרדת מהעץ הגבוה עליו טיפס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
ירדן שועה
צילום: ראובן כהן
מומלצים