שתף קטע נבחר

צחי מבזק בינלאומי מחפש עובדים "זורמים"

סמנכ"ל משאבי אנוש בבזק בינלאומי, צחי דותן, צריך מנהלי ונציגי שירות ומכירה, טכנאי שטח, מנהלי פרויקטים, מומחי תשתיות, מומחי אבטחת מידע, SYSTEM, ו-HD. לדבריו, "הדנ"א פה זורם, דינמי, תוסס - לעובדים מחכות הפתעות"

מי מציע עבודה : צחי דותן, סמנכ"ל משאבי אנוש בבזק בינלאומי.

 

 

על החברה: בזק בינלאומי היא חברת גדולה הפועלת בשלוש זרועות עיקריות: אינטרנט, תקשורת בינלאומית, ופתרונות IT לעסקים. עוד מתמחה החברה בתחומי הטלפוניה הפנים ארגונית, הוסטינג, תקשורת נתונים ואבטחת המידע.

 

בחברה עובדים כ-2,500 עובדים. מטה בזק בינלאומי ממוקם בפתח תקווה, ובו גם קמפוס השירות החדש של החברה. בנוסף, לחברה, עוד שני מוקדי מכירות ותמיכה קטנים יותר - בנתניה ובקרית מלאכי.

 

אווירת העבודה: "החברה באופיה היא חברה עם הרבה מאפיינים של חברת הייטק, הדנ"א פה זורם, דינמי, תוסס עם הרבה חיוך. בזק בינלאומי היא חברה צעירה, ממוצע הגילאים הוא 28 (במוקדים הטלפוניים הגיל הממוצע אף צעיר יותר), וככזו אנחנו יודעים גם לעבוד וגם לבלות וזהו ערך לא פחות חשוב מהשאר".

 

מה מצפה לעובדים: "לעובדים מחכות הפתעות רבות - בוקר מתוק, יריד סוף שבוע. מסיבות חברה, טיולים משותפים, גיבושים אגפיים וצוותיים. העובד תמיד במרכז, בכל תקופה שעוברת החברה, ישנה התחשבות והתמקדות בצרכים שלנו כעובדים. הדימוי המתאים ביותר לתחושת העובדים בחברה היא משפחה, שמחבקת אותך כשאתה צריך ומאפשרת לך לפתח ולהשיג יעדים חדשים.לדברי דותן, מדיניות החברה היא לקדם עובדים מבפנים".

 

איזה עובדים דותן צריך: "מתאימים לנו אנשים עם ראש גדול שמוכן להשקיע כדי להיות יותר מזה. זו חברה פתוחה ומאפשרת, מקבלת רעיונות – לא היררכית ולא פורמלית. מחפשים עובדים בתחומי השכלה רחבים. מי שיש לו רצון לפתח קריירה לטווח ארוך, מי שיודע עבודת צוות. ממשקי צוות זה חלק בלתי נפרד ממבנה החברה".

 

משרות פתוחות: "אנחנו מחפשים נציגי שירות ומכירות שאוהבים ללמוד ולהתפתח. בנוסף, אנו מחפשים טכנאי שטח, מנהלי פרויקטים, מומחי תשתיות, מומחי אבטחת מידע, אנשי SYSTEM, אנשי HD. כחברה המתמחה בלהעניק שירות ללקוחותיה אנו מחפשים בעיקר אנשים שאוהבים אנשים. במוקדים העבודה היא במשמרות".  להגשת מועמדות - לחץ כאן .

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צחי דותן
צילום: קטי גורביץ'
מומלצים