י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בגלל ציוץ אנטישמי

איש צוות הקמפיין של המועמד היהודי פוטר

דריוס גורדון נשכר רק בשבוע שעבר לקחת חלק בקמפיין של ברני סנדרס, המועמד היהודי-דמוקרטי לנשיאות ארצות הברית בבחירות 2020, השבוע הוא פוטר מתפקידו לאחר שהתגלו ציוצים אנטישמיים שלו מלפני מספר שנים

איש צוות הקמפיין של המועמד היהודי פוטר
ברני סנדרס צילום: רויטרס

אדם שנשכר לאחרונה לצוות הקמפיין לנשיאות 2020 של ברני סנדרס, עזב את תפקידו מהר, לאחר שצפו דיווחים על ציוצים אנטישמיים שלו בעבר.

דריוס גורדון הודיע ​​ביום רביעי האחרון כי הוא הצטרף לצוות הקמפיין של ברני סנדרס כחבר בצוות של הקמפיין. סנדרס כזכור, מתמודד לראשות המפלגה הדמוקרטית, שמייצגת את השמאל האמריקני ויש תמיכה יהודית גדולה מאד, אך מתברר כי למחרת דיווח אתר החדשות השמרני "Washington Free Beacon" כי גורדון פרסם ציוצים אנטישמיים משנת 2010 עד 2012.

גורדון מחק מאז את חשבון הטוויטר שלו. מנהלי הקמפיין של סנדרס אמר ל- CNN ביום שישי האחרון כי גורדון "כבר לא נמצא בקמפיין."

באחד הציוצים מתאריך ה-22 בספטמבר 2010, הוא כתב. אני "עובד קשה כדי שיום אחד אוכל להרוויח כסף יהודי." עוד ציוץ אנטישמי שצייץ גורדון. "יש לי לב של גבר שחור, יש לי כוח של גבר לבן, כסף של יהודי, וחיים של גבר אסייתי".

הקואליציה היהודית הרפובליקנית פירסמה ביום שישי אחר הצהריים הצהרה, ובה קראו למנהלי של הקמפיין סנדרס לפטר את גורדון.

גורדון, בדומה לעובדי קמפיין נוספים של המועמד ברני סנדרס, תומך בתנועת החרם על ישראל ה-BDS. שמטרתה לפגוע בישראל באמצעים כלכליים.

ברני סנדרס מפלגה דמוקרטית ארצות הברית המירוץ לנשיאות ארצות הברית אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד