שתף קטע נבחר

ליברפול שברה שיא מועדון: "רגעים גדולים של כדורגל"

ה"מייטירדס" לא הפסידו בפעם ה-32 ברציפות, קלופ חגג ניצחון 100 בפרמייר-ליג עם 2:5 על אברטון: "משחק ענק". וגם: מוריניו מצא זמן לעקוץ את יונייטד

קלופ והנדרסון (צילום: EPA)
קלופ והנדרסון מתמוגגים בסיום הדרבי(צילום: EPA)

 

אם ליברפול לא תזכה העונה באליפות הפרמייר-ליג, כנראה שהיא כבר לא תעשה זאת לעולם. החבורה של יורגן קלופ הביסה אתמול 2:5 את אברטון בדרבי, שמרה על פער שש הנקודות בפסגה ובעיקר שברה שיא מועדון. ליברפול האריכה אתמול ל-32 את רצף משחקיה ללא הפסד, אחד יותר משיא הקודם (בין מאי 1987 למרץ 1988).

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

"היו המון רגעים גדולים של כדורגל", התמוגג המנג'ר המנצח, יורגן קלופ. "משחק ענק. אני מדבר המון על האיכויות שיש לנו בסגל והשחקנים הוכיחו זאת. השערים של אוריגי היו מדהימים, גם המסירות של סאדיו מאנה נפלאות. שרדאן שאקירי היה נהדר, אדם ללאנה היה בכל מקום".

 

וירג'יל ואן דייק (צילום: EPA)
"היינו מאוד מסוכנים". ואן דייק(צילום: EPA)

 

קלופ רשם גם הישג מרשים: ניצחון מ-100 בפרמייר-ליג (ב-159 משחקים בסך הכל). "הייתי שמח אם המספר הזה היה בעונה אחת", צחק המנג'ר הגרמני כשהתייחס לשיא הקבוצתי. "זה מספר נחמד, אבל לא ממש מעניין". על ההישג האישי שלו, טען: "אני לא יכול לזכור משחק אחד ב-100 שבו לא היינו צריכים לנצח".

 

וירג'יל ואן דייק הוסיף: "היינו מאוד מסוכנים והגיע לנו לנצח. השחקנים שקיבלו את חולצת ההרכב היו פנטסטיים, היה כיף לראות את זה. שיא המועדון? זה נהדר, אבל לא זכינו בכלום עדיין. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

 

מוריניו מסתכל על רשפורד (צילום: EPA)
מוריניו מבין מי כוכב הערב(צילום: EPA)

 

מוריניו: "אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו"

צמד של מרקוס רשפורד סידר אתמול למנצ'סטר יונייטד ניצחון 1:2 על טוטנהאם וז'וזה מוריניו. "רצינו להוכיח להרבה אנשים שאנחנו יכולים להתמודד מול הקבוצות מהטופ בליגה", הודה בסיום. גם אולה גונאר

 סולשיאר החמיא לחניכו: "זה המשחק הכי טוב שלו מאז שאני מאמן פה. זה הרגיש כאילו הוא שיחק בחצר האחורית".

 

מוריניו, שהפסיד לראשונה כמנג'ר טוטנהאם, עקץ את יונייטד בסיום כשאמר: "הם משחקים טוב יותר מול קבוצות טובות יותר". ועדיין, גם הוא הסכים שיונייטד הייתה ראויה לניצחון: "הם היו יותר אגרסיביים, יותר מחויבים וניצחו בכל העימותים. אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים