שתף קטע נבחר

נס ציונה והפועל חיפה בסגלים חסרים לקראת המפגש ביניהן

העולה החדשה שנחלצה מהקו האדום לאחר ארבעה משחקים בלי הפסד תגיע ללא מאזו ואליאס, גם לילאיי בספק. בצד השני ורמוט ובוזגלו צפויים להיעדר, גולאן יחזור למרכז ההגנה

סקציה נס ציונה נמצאת בבעיה לא פשוטה מבחינת סגל השחקנים לקראת המשחק מחר (רביעי, 19.45, המושבה) מול הפועל חיפה. החלוץ מוסא מאזו הורחק במשחק האחרון מול הפועל רעננה (0:0) וייעדר. הקשר שי אליאס עדיין פצוע וגם הוא לא ישחק ומי שבספק גדול הוא הקשר האלבני סביין לילאיי שלא התאמן אתמול, ובקבוצה ממתינים לאימון הערב כדי לראות את מצבו.

 

בעקבות התיקו מול רעננה נס ציונה טיפסה לראשונה העונה מעל לקו האדום כשבמאזנה 8 נקודות - אחת יותר מעירוני קריית-שמונה והפועל רעננה שמתחתיה.

 

מוסא מאזו מורחק (צילום: אורן אהרוני)
מוסא מאזו . הרחקה קריטית(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן עמיר תורג'מן חושש שארבעה משחקים בלי הפסד יכניסו את קבוצתו לאופוריה, והמשימה הראשונה שהייתה לו היא להוריד את השחקנים לקרקע. מאז המשחק המאמן קיים שיחות עם השחקנים והמסר שהעביר היה ברור: "אם לא נשיג תוצאה טובה מול הפועל חיפה - כאילו לא עשינו כלום". מבחינה מקצועית התייחס המאמן בדבריו ליכולת מול רעננה: "אני מרוצה מכך שלא ספגנו שער בפעם הראשונה העונה וזה הדבר הטוב. מצד שני ההתקפה צריכה להשתפר".

 

שחקן בקבוצה אמר: "כולנו מודעים לחשיבות המשחק. אנחנו צריכים להמשיך לאגור נקודות, כי מה שעשינו עד זה לא מספיק. אנחנו מתקנים את פתיחת העונה הנוראה שהייתה לנו".

 

חיים סילבס (צילום: אורן אהרוני)
חיים סילבס. לשמור על העקרונות(צילום: אורן אהרוני)

 

סילבס: "יש לנו את הכלים להצליח"

גם לרשותו של מאמן היריבה חיים סילבס לא יעמוד סגל מלא. מהמשחק ייעדרו הפצועים גילי ורמוט ואלמוג בוזגלו. לעומתם, ניקולה גולאן צפוי לשוב למרכז ההגנה של חיפה. "אנחנו יודעים שאנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול קבוצה שלא הפסידה כבר ארבעה משחקים. נגיע נחושים ונשחק מסודר עם העקרונות שלנו. יש לנו את הכלים להצליח במשחק", אמר סילבס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עמיר תורג'מן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים