שתף קטע נבחר

מחיר העזיבה: חדרה הפסיקה לשלם לאורי גוטמן

במועדון מתקשים להירגע מסיבת עזיבתו של המאמן ושואפים לתת לרון קלר לאמן עד סיום העונה. "הוא מאמן הבית שלנו, ניתן לו צ'אנס אמיתי ונקווה שזה יתפוס"

בהפועל חדרה מנסים להתאושש מסוף השבוע המטלטל שעבר על הקבוצה, שבמהלכו עזב המאמן אורי גוטמן את הקבוצה בטענה של התערבות מקצועית בעבודתו, ובהמשך ישיר ספגה הקבוצה תבוסה 3:0 למכבי חיפה.

 

מי שעמד על הקווים במשחק מול הירוקים הוא רון קלר, עוזר המאמן שעובד כבר 22 שנים במועדון. בחדרה דאגו ביממה האחרונה לחזק את קלר ואת השחקנים לקראת שני המשחקים המצפים להם, מחר (רביעי) מול בית"ר ירושלים ובמחזור שלאחר מכן מול הפועל ת"א. "גם אם גוטמן היה עומד על הקווים, או אפילו מוריניו, לא היינו מנצחים את מכבי חיפה שנמצאת בכושר הטוב בליגה, כך שאין מה לבוא בהאשמות. אנחנו ממשיכים הלאה ופנינו למשחק מול בית"ר ירושלים", אמרו במועדון.

 

רון קלר (צילום: שלומי גבאי)
רון קלר. בחדרה מקווים שימשיך(צילום: שלומי גבאי)

 

בהנהלת הקבוצה הבהירו כי קלר הוא המאמן, והשאיפה שלהם היא שיישאר גם עד לסיום העונה. המנהל המקצועי אורן גולן אמר על כך: "רון קיבל את כל הגב. הוא מאמן הבית שלנו, ניתן לו צ'אנס אמיתי והלוואי שזה ייתפס".

 

בצל הרצון לראות את קלר ממשיך על הקווים, קיית גם האפשרות שאם הקבוצה לא תחזור למסלול ימונה מאמן מנוסה יותר, כאשר מטבע הדברים שמו של ניסו אביטן עומד על הפרק, אך נכון לשלב זה הוא לא קיבל עדיין פנייה.

 

"המלצה לשלב צעירים היא לגיטימית"

במועדון קיים כעס על גוטמן ועל הטענות שנשמעו מסביבתו בנוגע למעורבות יתר של המנהל המקצועי אורן גולן. על פי גורמים בקבוצה, ההמלצה של גולן לגוטמן לשלב צעירים היא לגיטימית ולא ואינה נחשבת להתערבות, אלא בגבולות הדאגה לעתיד המועדון. "אורי צעיר ועוד ילמד שיש דברים שלא מוצאים החוצה דברים אלא סוגרים אותם בבית. בכל מקרה, אין כוונה לפגוע בו אלא להתרכז בדברים החיוביים במועדון ולחשוב על עתיד הקבוצה".

 

אורן גולן (צילום: ראובן שוורץ)
אורן גולן. "דאגה לעתיד הקבוצה"(צילום: ראובן שוורץ)

 

המועדון עצר באופן מיידי את תשלום משכורתו של המאמן העוזב. "אורי התפטר ולכן לא יקבל שקל מעל מה שמגיע לו כחוק". בהמשך לכך, מתנחמים במועדון מהתקציב שיתפנה.

 

קלר עצמו אמר לקראת האתגרים הקרובים: "עשינו שיחות אישיות וקבוצתיות לקראת המשחק מול בית"ר על מנת להרים את המורל של השחקנים. אנחנו מאמינים שנקבל קבוצה עם מוטיבציה והתלהבות שונים ממה שראינו ביום ראשון נגד מכבי חיפה. הפועל חדרה מאז ומתמיד הייתה מועדון שידע לקום מהקרשים ולעמוד מהר מאוד על הרגליים, וכולנו מאמינים שזה מה שיקרה גם הפעם".

 

על ההכנות המקצועיות סיפר המאמן: "בנוגע לצד המקצועי, ביומיים האחרונים התכוננו למשחק כדי להגיע מוכנים. עשינו כמה דברים שונים ואנחנו מקווים מאוד שעם השינויים שתרגלנו ניראה טוב ונצליח להשיג תוצאה טובה". על היריבה: "בית"ר נמצאת בצמרת, ולא בכדי. היא משחקת מצוין, יש לה סגל נפלא וחלק התקפי מסוכן מאוד. אנחנו מקווים שלמרות הדחיפה האדירה של הקהל שלהם, נגיע מוכנים ונעשה את העבודה".

 

אליאל פרץ צפוי לשוב לסגל מול בית"ר, ג'ונתן סיסה ימשיך להיעדר בשל פציעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אורי גוטמן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים