סוער בעיר התורה והחסידות

בחורי ישיבה זרקו ביצה על הרכב; החסידים זרעו הרס בבניין

מספר חסידי ויז'ניץ נכנסו הלילה לבניין ישיבה ספרדית, משם זרקו הערב לטענתם ביצה על רכבו של האדמו"ר. החסידים, הטוענים כי בחורי הישיבה מתנכלים אליהם זמן רב, שברו חפצים • צפו (חרדים)

(צילום: דוד קשת ומיכאל בן שמעון)

תגרה אלימה פרצה הלילה (שני) במרכז העיר בני ברק, בין בחורי ישיבה ספרדיים לבין מספר חסידים המשתייכים למרכז חסידי ויז'ניץ, לאחר שלטענת האחרונים, מהישיבה זרקו ביצה על רכבו של האדמו"ר.

בישיבה מנגד מכחישים את הטענה ולדברי בחורים בישיבה, זרקו רק שקית מים על כמה בחורים חסידיים, שהחליטו לטענתם להגיב באלימות.

בתיעוד המגיע מהמקום, ניתן לראות את ההרס הרב שזרעו החסידים בבניין הישיבה, כאשר לטענת הבחורים, הם אף חטפו מכות באלימות קשה על ידי אותם חסידים.

המדובר בבניין ברחוב בן יעקב 17, המאכלס את ישיבות נחלת דן ואוהל משה. הצד השני של הבניין, הוא מול בית הכנסת של מרכז חסידי ויז'ניץ.

גורמים בחסידות הסבירו את הרקע למעשה האלימות, בהתנכלויות החוזרות והנשנות, אותם הם מייחסים לבחורי הישיבות הספרדיות.

לטענתם, לא מדובר בפעם הראשונה שמיידים ביצים לעברם, ובעבר אף יידו בקבוק זכוכית, אך הלילה נחצה קו אדום כאשר לטענתם, זרקו ביצה על רכבו של האדמו"ר.

במקום התפתחה תגרה קשה, שנרגעה רק לאחר שהצוותים החינוכיים של הישיבות התערבו והורו לבחורים לעצור באופן מיידי את האלימות.

בזמן המהומה, הגיעו למקום כוחות משטרה, אמבולנסים וכיבוי אש. איש לא נזקק לטיפול רפואי, והשוטרים בשטח החלו לחקור את הבחורים על האירוע החריג והאלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר