י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
333 עדים בכתב האישום המתוקן

נתניהו מלגלג: רשימת העדים המנופחת נראית כמו מחווה נוסטלגית ל"דפי זהב"

לאחר הגשת כתב האישום המתוקן שבועיים וחצי אחרי הגשת כתב האישום הראשוני בו ביום שפקע המנדט מבני גנץ, ראש הממשלה משתף את הציבור בטענותיו ואומר כי "הצורך להידרש למאות עדים מעיד על הקושי לשכנע בנכונות הטענות המופרכות נגד ראש הממשלה"

נתניהו מלגלג: רשימת העדים המנופחת נראית כמו מחווה נוסטלגית ל"דפי זהב"
בנימין נתניהו ויולי אדלשטיין צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב הערב (שני) לכתב האישום המתוקן שהגיש היום היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ליו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, מציג טענות ומבקש מהציבור, "תשפטו בעצמכם".

"אם רק היום הגישה התביעה כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו הכולל את רשימת העדים, מה אצה לה הדרך להציג ליו"ר הכנסת מסמך חסר ולקוי בלי רשימת עדים לפני שבועיים, בדיוק ביממה שבו בני גנץ החזיר לנשיא את המנדט להרכיב ממשלה?", תוהה נתניהו בדף הפייסבוק שלו.

לכן הוא קובע כי "נראה שהאופן החפוז והלקוי שבו הוגש המסמך ליו"ר הכנסת, כשכתב האישום עדיין לא היה מוכן, מעיד על לוח זמנים משפטי שמושפע מלוח זמנים פוליטי".

בנוסף טוען ראש הממשלה כי "הצורך להידרש למאות עדים מעיד על הקושי לשכנע בנכונות הטענות המופרכות נגד ראש הממשלה. כשיש טענה אמיתית לא צריך 333 עדים, וכשאין טענה אמיתית גם 333 עדים לא יועילו. רשימת העדים המנופחת נראית כמו מחווה נוסטלגית ל"דפי זהב", כותב נתניהו בלגלוג.

לסיום אומר נתניהו, "הוציאו רבע מיליארד שקלים בחקירות ברחבי העולם על סיגרים וכמה כתבות רכילות בוואלה. לא יאומן!".

בנימין נתניהו כתב אישום נגד נתניהו אביחי מנדבליט עדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד