333 עדים

נתניהו לועג למנדלבליט: "מחווה לדפי זהב"

ראש הממשלה תוהה מדוע הגישו בבהילות את כתב האישום לפני שבועיים בלי רשימת העדים המלאה, ומתייחס למספרם הגבוה: "כשאין טענה אמיתית גם 333 עדים לא יועילו" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (שני) להשלמת החסר בכתב האישום נגדו, מוקדם יותר היום על ידי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

"תשפטו בעצמכם", כתב נתניהו. "אם רק היום הגישה התביעה כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו הכולל את רשימת העדים, מה אצה לה הדרך להציג ליו"ר הכנסת מסמך חסר ולקוי בלי רשימת עדים לפני שבועיים, בדיוק ביממה שבו בני גנץ החזיר לנשיא את המנדט להרכיב ממשלה?".

לדבריו, "נראה שהאופן החפוז והלקוי שבו הוגש המסמך ליו"ר הכנסת, כשכתב האישום עדיין לא היה מוכן, מעיד על לוח זמנים משפטי שמושפע מלוח זמנים פוליטי".

בהתייחסות לרשימה הגבוהה של העדים נגדו כתב, "הצורך להידרש למאות עדים מעיד על הקושי לשכנע בנכונות הטענות המופרכות נגד ראש הממשלה. כשיש טענה אמיתית לא צריך 333 עדים, וכשאין טענה אמיתית גם 333 עדים לא יועילו".

נתניהו הוסיף בלעג, כי "רשימת העדים המנופחת נראית כמו מחווה נוסטלגית ל"דפי זהב".

לסיום הוסיף, "הוציאו רבע מיליארד שקלים בחקירות ברחבי העולם על סיגרים וכמה כתבות רכילות בוואלה. לא יאומן!".

בכתב האישום המתוקן כתב מנדלבליט לאדלשטיין, כי משפט נתניהו יתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים. בשל ההגשה המחודשת, הודיע היועץ כי ספירת 30 הימים שיש לנתניהו כדי לבקש חסינות מהכנסת, תחל היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר