שתף קטע נבחר

"מסקרן מה יש לבקהאם מתחת לתחתונים"

חיזוק? בעיטות חופשיות? מרקו בוריילו, חלוץ מילאן, מחכה לקשר האנגלי שיגיע בינואר מסיבות אחרות: "לראות אם הוא מצויד כמו בפרסומת שעשה לארמאני"

בינואר הקרוב, עם פתיחת חלון ההעברת של הכדורגל האירופי, דייויד בקהאם יגיע רשמית למילאן ויפתח קדנציה חדשה ברוסונרי, לפני חזרתו ללוס אנג'לס גלאקסי בארצות הברית, לקראת פתיחת עונת ה-MLS.

 

לא מעט אוהדים ברחבי תבל רוצים לראות מה הכושר האמיתי של הקשר האנגלי, אותו לא ממש ראו משחק מאז עזב את ריאל מדריד לטובת הכדורגל האמריקאי. אחרים, מעוניינים לראות את שיתוף הפעולה שלו עם רונאלדיניו, בקבוצת הגלאקטיקוס החדשה של מילאן. אבל יש מישהו שמצפה מסיבות אחרות להגעתו של 'בקס' למילאנו.


מרקו בוריילו. מצפה בכיליון עיניים להגעתו של בקהאם (צילום: AFP)

 

"תענוג להיות באותה קבוצה עם שלושה כוכבים כמו רונאלדיניו, קאקה ובקהאם", אמר מרקו בוריילו, חלוץ מילאן, בראיון למגזין האופנה 'ואניטי פייר', ואז הדהים,

 "אבל אותי מסקרן משהו לקראת החיים המשותפים בחדר ההלבשה - מה יש לו מתחת לתחתונים. אני רוצה לראות האם דייויד באמת כל כך מצויד כמו שנראה בפרסומת התחתונים שעשה לארמאני".

 

כן, זו לא טעות. חלוץ גנואה לשעבר לא מחכה לראות את היכולת הטכנית של בקהאם או את הבעיטות החופשיות האופייניות שלו, אלא דווקא לראות מה יש לו מתחת לתחתונים. לא מעט אנשים רעים באיטליה יציינו כי אולי זו הסיבה בגללה נפרד לאחרונה בוריילו מחברתו, הדוגמנית הארגנטינאית בלן רודריגס.

 

קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן, לעומת זאת, מעוניין גם הוא בהגעתו המהירה של בקהאם, אבל מסיבות מקצועיות: "יש לנו מכת פציעות ואני מקווה שדייויד יוכל לעזור לנו לצאת מהתקופה הלא טובה שלנו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי אף פי
דייויד בקהאם
צילום: איי אף פי
מומלצים